Mezičas

 
Celý víkend vylepšujeme byt a koukáme na filmy. V počtu šest. Stela tu měla kamarádku plus Kryštof s Monikou. Včera jsme přivezli ze Snelu nejen televizní stolek, ale i tu báječnou vitrínu na sbírku mých vánočních ozdob. Takže měníme nábytek a nevíme, co se zbylým. Něco už jsem rozdala a něco si chci nechat, jenom momentálně nevím, kam s tím. Že bysme po vzoru většiny našich sousedů začali přistavovat kůlny, dílny a altánky, aby bylo kde skladovat? To fakt ne. Nějak už to vyřeším (zatím nevím jak). Dokonce jsem se dočkala dvou věšáků v předsíni na mé šály a jeden obraz byl pověšen přímo na zeď!
 
Jinak jsme na počátku roku spíš v technickém rozkladu, neb:
Nejde myčka (opravář přijede za týden).
Stelin notebook se nedobíjí, musí do servisu.
V autě mi přestala fungovat dotyková obrazovka (s ní parkovací kamera, navigace a podobná výbava). V opravně mi řekli, že se s takovou závadou ještě nesetkali. Tak jsem je uklidnila, že mě to nepřekvapuje, protože mi to říkají vždycky všichni, ať mám jakékoli auto. Jsem pro každý servis požehnáním.
Nejde dvd přehrávač.
Stele se druhý den po zakoupení bot utrhnul zip.
Mother in Love se začala párat kabelka, kterou jsem jí dala pod stromeček.
Připadám si jako likvidátorka škod.
 
V prosinci jsem četla v jednom časopise, jak nám spousta přístrojů život spíš ztěžuje, než by ho zlehčila. Jednalo se zejména o různé kuchyňské vymoženosti, které sice nakrájí zeleninu za třicet vteřin, ale vy pak ten přístroj půl hodiny myjete a vysoušíte (puntíčkářky prý i fénem na vlasy).
To tedy vyjímečně není můj případ.
Za kuchyňské roboty peníze zásadně nevyhazuju.
Vlastním jen jeden (už 22 let) a ten mi roztrhnul prst, takže mám pěkných sedm stehů na prsteníčku levé ruky. Nové stehy neriskuju.
 
Nábytek vyfotím zítra, dnes nebylo dobré světlo.
 
 

6 komentářů:

  1. óóó jak Vám rozumím, pokud mě tyto katastrofy navštěvují jednotlivě, byť i pravidelně, pak je tak nějak v poklidu řeším. Ale pokud se toho v domě, autě, děje mnoho... tak si slibuju, že dům i auto prodám, přestěhuju se do 0+1 někam, kde je nejvyšší hustota MHD a dožiju tam v klidu a pokoji. Ale pak nezbývá než problémy vyřešit a to mi pak stoupá sebevědomí, jak jsem vše super zvládla. jsem king. držím palce ať tu nadílku zvládnete. A hodně radosti z nových kousků. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem se skoro chtěla prát, jak to dopadlo s modrou virínkou. A jsem dost ráda, že kladně! Já pořád myslím na tu růžovou pro tu mojí budoucí horoskopem určenou dceru :). Kryštof má pěkný spodky. Navigace Ti pořád ukazuje katastr jeve? Tomu bych se ani nedivila, protože já jsem ještě větší rozbíječ všeho a každá závada je raritní (ostatně jako všechno ostatní:)). Těším se na nové záběry a držím palce, ať vám opraví všechno co se opravit má a dá. Jo a kuchyňský klumprcajky taky nesnáším, nejvíc ty, co mají jednu jedinou funkci a vyžadují právě tebou zmíněný dlouhý čas údržby, který by člověk dávno mohl prozevlovat s knihou, ale an použiv klumprcajku, musí ho omývat a pečovat jinak všelijak ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navigace zčernala už cestou z kopce od tebe, ale trefila jsem domů i bez ní. :-)
      Tu růžovou, ani tu zelenou vitrínku už tam neměli, chtěla jsem se na ně taky ještě podívat. Dokonce byla zamluvená i ta, co je podobná té mojí, ale je míň okousaná. Čímž pádem vitríny došly. Asi to bude letos hit. Díky za pomoc, zítra ti posílám tu knihu. Pa!

      Vymazat
  3. Připomínáte mi hlavní postavu v pohádce Šťastný smolař:-) doufám, že to není moc neslušné přirovnání - jen jsem ji včera zrovna viděla:-D
    Jinak se moc hezky čtete!
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě pobavilo. Ale šťastná jsem, tak snad to sedí!

      Vymazat
  4. Měla jsem kolegyni, která nějakým zvláštním způsobem působila na el. přístroje, obzvláště počítače byly v její blízkosti v ohrožení...ale tak zase ji mohli muži zachraňovat :o) Člověk si musí vybrat z které strany se na tu věc chce koukat.
    Vaše peripetie s myčkou mě malinko děsí, hýčkám si tu naší, která nám zachránila manželství už 16 let a v poslední době začala při mytí pískat jakože se o něco zastavilo otáčecí rameno, ale není o co, stačí otevřít-zavřít a jede dál, do dalšího pískání. Bojim se k ní někoho zavolat, protože neznám někoho důvěryhodného v tomto oboru a nechce se mi jí měnit.
    A se zipem u dětských kozaček mám taky své zkušenosti. Holky mají letos naprosto stejné vč. velikosti a oběma se u zipu odpárala ta plastová spirálka od látky. Bohužel sem neměla druhý na výměnu, takže jiné řešení než to večer ručně přišít a ráno v nich zase vyrazit nebylo. A jejich kamarádce, která měla ty samé jen větší velikost se stalo to samé a ještě jí úplně vyjel jezdec a to už se mi teda spravit nepodařilo. A že by byly za pár kaček, to taky ne...

    OdpovědětVymazat