Romance štědrovečerní

Kdosi mi dal tuhle úžasnou knížečku. Vyšla v roce 1947 a už tehdy stála 51 Kč! Dnes je to rarita. Každý rok na Štědrý den si ji prohlédnu a přečtu. Akorát mě mrzí, že jsem zapomněla, kdo byl dárcem. Musel mě mít asi rád.
 
Děkuju za všechna Vaše přání a i Vy si to dnes užijte!
 
 

5 komentářů:

  1. Tak to je opravdový poklad!

    Hezké svátky a dostatek peřin přeju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne Vanoce preju ze Slovenska

    OdpovědětVymazat
  3. Veselé a šťastné svátky !!!!
    A když nebude dost peřin, určitě se najdou tací, kteří se rádi přitulí..... :-)))) Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. S dovolením jsem opsala a poslala jako vánoční přáníčko!Přeji krásný vánoční den,plný lásky a rozzářených očí a úsměvů.Vám lucie i mnoho tvůrčích nápadů,s Vaším úžasným smyslem pro humor do roku 2013 plno práce,zdraví a štěstí.Cherynce ta mašle sluší!A knížečku závidím,opravdu je to poklad!S pozdravem z Irské Virginie,kde nás má vánoční den opravdu hrstka,narozdíl od irů,co musí čekat do rána a ještě ke všemu na Santu!Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. To je hezká osobní tradice - pobýt s krásnou malou knížkou.

    OdpovědětVymazat