Čas letí jako bláznivý

... já nechytím ho, ani vy - zpíval kdysi Karel Gott. On to možná zpívá pořád a pořád má pravdu. Holt Karel.
 
Nevím, jak pro vás, ale pro mě jsou nejhorší pochůzky. Pošta, drogerie, sámoška, opravna obuvi, v papírnictví lepidlo - a jsou z toho dvě tři hodiny pěkně stráveného času. A ke všemu mi po dvou měsících štěstí opět přestala mýt myčka. Teda ona myje, ale problém je v nějakém posledním oplachu či co, protože nádobí je po něm nádherně kouřové se zajímavými špinavými fleky. Výtvarník by zajásal.
Fakt ideální situace, když od pátku se k nám sjíždějí hosté a v pondělí náš součet vyvrcholí počtem 12. Představa, že myju všechno nádobí ručně, mě nabíjí netušeným adrenalinem. Volala jsem do whirpoolu a do vánoc už sem zřejmě nikoho poslat nestihnou.
 
Stela mi aspoň pomohla s pé ef. Dnes jsem je rozeslala. Každý rok na někoho zapomenu, tak se nebojte přihlásit. Opravdu jsem nikoho za ten rok nepřestala mít ráda!
 

8 komentářů:

  1. Jak tě chápu... před pár lety se mi taky myčka odporoučela před vánoci, kdy u nás mělo sice být "jen" sedm, ale i tak.... samozřejmě, že opravu jsem nesehnala a když manžel viděl, že jsem z toho naprosto vyřízená, tak nakonec zapojil nejen sebe, ale i svého otce... prostě myla celá rodina... a na skleničky a hrnky jsem permanentním fixem napsala jména a každý měl za svůj "zodpovědnost".... nakonec to nebylo tak hrozné jak mi to připadalo :-))
    Držím palce, aby se to vyřešilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je zákeřné! Naše myčka protestovala minulý týden, a to až tak důrazně, že nás donutila vyhledat návod. Podle něj jsme vydedukovali, že je potřeba umýt filtr, který jinak ošetřuji, pokud už nádobí není "apetitlich". Není to něco takto banálního?
    I tak krásné Vánoce!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že myčky jsou tak naprogramované. Buď se poroučí o Vánocích nebo o Velikonocích, podmínkou je mnoho hostů v domě.
    Domácí spotřebiče jsou velmi zákeřné bytosti. Dnes jsem po krátkém luxování (pod JEDNOU postelí) vyslala tento dotaz:"Je normální, že je vidlice zástrčky vysavače po luxování horká?"
    A dostalo se mi odpovědi:"Ne úplně. Zkus, jestli se to děje i v jiné zásuvce. Pokud ano, je špatný kabel. Pokud ne, je v čudu původní zásuvka."
    Přeji Vánoce bez dalších katastrof!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za PFko... dorazilo v pořádku... a optimista ve mne věří, že to lepší bude :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja som minule riesila podobny problem. Tiez stacilo umyt filter a nasypat sol. Neverila by som, ze prave ta sol ma taky vyznam. Predpokladam vsak, ze uz ste vsetko skusili...

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, jak jsem psala nize, nakup plastove prepravky a zasoby nadobi a posilej moji mycce job. Sice piska v jednom kuse (tzv. kontinualni alarm :) ) ale myje stale kvalitne :)... Nebo si zacni vybirat mycku novou a jak ta stara uciti, ze je v ohrozeni, hodi se do lajny a na Vanoce bude myt jako diva a jeste vam k tomu bude zpivat dudlajda a halejujah!

    OdpovědětVymazat
  7. Jo a ta uvodni hlaska s Karlem me desne bavi. My s brachou mame jeste oblibene "cas, ten otupi i ostry brit" a pak "udel bumerangu dvou je mijeni" a pak jeste "pratelstvi, to je nekdy vic nez laska" ... vsechno je myslim Petr Rezek. Tak preju at to s mycim procesem u vas dopadne dobre. Jo a taky maji v ikea docela fajn papirovy nadobi ...

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím Lucie, asi jsou naše myčky příbuzné a mají dost podobnou diagnózu...já už tén naší moc šancí nedávám...ale ještě občas umyje...i když vím, že až dorazí na vánoce rodinka, bude to boj , buď s myčkou a nebo s dětma. Vzhledem k tomu, že bude dům plný chlapů musím si připravit pádné argumenty proč má zrovna kdo mýt nádobí :-). Přeji ať vše v pohodě zvládnete!

    OdpovědětVymazat