Jiné dny





Víte, kde mě teď nejčastěji najdete? V kuchyni. Nebo v posteli. Dnes jsem vypravila Stelu do školy a šla si znova lehnout. Do půl jedenáctý. Tý jo! To jsem nezažila ani nepamatuju. A potom jsem vařila. Úplně jiná náplň práce než kdykoli dřív. Trochu jsem z toho nesvá, ale beru to, jak to je.
Myčka je spravená! Myje dočista do čista!
Oprava notebooku pořád drhne. Dnes mi radostně oznámili, že cena rozbitého komponentu je opravdu 3200 Kč, což mi předběžně napsali už před 4 týdny do přebíracího protokolu. Nechápala jsem. Na opravu ještě ani nemákli. Ráno tam zase zavolám. Pořád mám divnej pocit, jako bych byla ve skrytý kameře.
 
Česká televize mě dnes definitivně dorazila. Na webu ČT probíhá každý týden soutěž s Ententýky a tři vylosovaní výherci dostávají hrnek. Dnes nám marketing oznámil, že na druhou polovinu dílů už hrnky nemají a že soutěž končí. Takže veřejnoprávní instituce, která hospodaří s miliardovým rozpočtem, nemá prachy na 8x3 ks hrnků s vlastním logem. Mám pocit, že se někdo rozhodnul, že si nás opravdu vychutná. A daří se mu to.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat