Chcete kabelku? ... aneb jak vyhodit dva tácy






Neuvěříte, co jsem dělala celý včerejšek.
Přes aukro jsem zakoupila za dva tisíce lehce použitou kabelku Coccinelle, která se mi podle profesionálně nafocených fotek zdála prima. Ovšem hned po otevření krabice jsem pojala podezření. Ty zipy, ta křivá cedulka uvnitř ... jako by to nebyla ani kůže, jako by snad ani Coccinelle ne ...
Napsala jsem prodejkyni, ta to odmítla a ještě mi dávala dobře míněné rady do života, abych se zašla uklidnit za odborníkem a neobtěžovala ji. A protože to je prý obchodní transakce, tak chce ode mě odborný posudek, ve kterém bude černé na bílém, že je to fake (padělek). Ne, že by ona dokazovala (účtem o zakoupení), že jde o originál, já mám dokázat opak. Dokažte, že jste něco, co nejste. Být filosofem, tak mám práci na celý život ...
 
Takže jsem se místo kontroly s Jenny u veterináře vydala do Prahy do značkové prodejny Coccinelle, kde mi paní šéfová potvrdila, že to s maximální pravděpodobností fake je. Ale odbornou analýzu pro ně dělá soudní znalec, kterého teď kontaktuji a zaplatím další prachy za posudek. Jinak nemůžu prodejkyni nahlásit na policii a bez hlášení policie ji nelze zaregistrovat na aukru jako podvodnici.
Nejde o ty dva litry, těm už jsem stejně zamávala, ale vadí mi, že ze mě někdo dělá vola (asi spíš krávu, že). Takže to chci dotáhnout do konce.
A stejně pořád ve mně hlodá, co kdyby paní měla pravdu a byl to šíleně hnusnej a nepovedej originál ...  Hej, paní, nečtete náhodou můj blog?
 
 

11 komentářů:

  1. Nene, to nebude originál a jdeš do toho správně! Dotáhni to, prosím, do konce! Díky!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,
    jednou jsem si nechala vypracovat znalecký posudek kvůli neuznané reklamaci bot, posudek stál stejně jako boty cca 2 tis., prodejna mi pak zaplatila obojí. Tohle bude jiný kalibr, nedejte se!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie, držím pěsti ať to dotáhnete do úspěsného konce. Také už mám za sebou znalecký posudek kvůli neuznané reklamaci. Prodávající pak platil jak posudek, tak vrátil peníze za reklamované zboží. K tomu, co jste již učinila, bych se ještě obrátila na Aukro v rámci jejich programu na ochranu kupujících. Ach jo, místo radosti si člověk takhle přidělá práci :-( Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den,

    Lucie, mé laické oko majitelky několika kabelek Coccinelle mi říká, že se jedná o padělek.
    Přeji hodně úspěchů v boji. A dejte vědět.

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, nevzdávám se, na aukro už jsem se obrátila, ti mi píšou, že jsem v právu kabelku vrátit i pokud by POUZE neodpovídala popisu. Totéž napsali i paní, ale ta nereaguje a přitom vesele prodává dál. Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  6. Lucie, já řešila trochu jiný problém - objednala jsem si Oilily. Prodejkyně mi ji dovezla z Německa a poslala. Byla to Oilily, ale prostě vůbec neodpovídala fotce... Nelíbila se mi, na obrázku byla mnohem hezčí. Takže jsem prodejkyni napsala, požadovala jsem vrácení peněz. Nesouhlasila, takže jsem jen ocitovala příslušný paragraf a tašku poslala. Peníze mi přišly do 30 dnů. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem znovu paní navrhla, že se dohodneme, ale nemá zájem. Kdybych jí tašku poslala zpět, tak už nemám v ruce žádný důkaz. Fakt to nechápu. Je začínající priodejce, jeden z prvních komentářů má hned ode mě - negativní. Upozornila jsem ji na to (ještě než jsem ho udělila) že jí to zkazí obchody ... nic.

      Vymazat
    2. Jasně, asi jsem riskovala a bylo to na mimibazaru, tam je jiná štábní kultura... Ona musí vědět, že jde o padělek, kdyby ne, neměla by problém vrátit peníze... Fakt doufám, že to bude mít happy end (tedy pro vás).

      Vymazat
  7. Lucie, moc se mi líbí, jak jste to rozjela. Držím palce, ať to dopadne! Kateřina

    OdpovědětVymazat
  8. Šílené, proto se nakupování na internetu tak bojím, aukra zvlášť. Jak to vlastně celé dopadlo?

    OdpovědětVymazat