Dnes si jedu pro notebook do servisu. Je neopravený. Odešel mu ventilátor a autorizovaný prodejce odmítl mému servisu poskytnout nový. Nejdřív slíbil, pak mlžil, pak nebral telefon. A mému servisu došla trpělivost. Takže musím do autorizované opravny, která je od mého bydliště dost daleko a zaplatím jistě taky mnohem víc peněz, protože autorizovaných.
Štve mě to.Příště už zase nebudu vybírat notebook podle designu, ale podle praktičnosti.
Potřebuju, aby můj servis, který mě vždycky zachraňuje a mám ho po ruce, byl schopen si objednat součástku a rychle mi pomoct.
Jenže zejména u apple a vaio dělají fóry.
Všechno, co je hezký, má nos nahoru.
Každé dva roky zlikviduju jeden notebook. Doslova ho rozdrásám.
Blížím se ke koupi nového. Kdybyste měli super tip, sem s ním!
Ale potřebuju veliký, i s numerickou klávesnicí.
NTB se sice zmenšují a ztenšují, ale to není nic pro mě.
Já potřebuju stroj. Kombajn mezi notebooky.
Někteří výrobci prostě díly neprodávají, a opravy se pak dělají centrálně, třeba i mimo ČR.Pak i oprava drobné zavády trvá i 3týdny a za data se neručí.
OdpovědětVymazatA do jakého modelu VAIO má být ten větrák ?
Zde tip na "kombajn": http://www.atcomp.cz/zbozi/hp-elitebook-8570p-15-6-i5-3360-4g-500-rw-b-7p/detail.aspx?p=z:280311
Ejhle, muž! Děkuju za tip na kombajn, teď mám VAIO PCG-71 211M. A opravu mám vyjednávat na Sony - Kapsch. Ale to já už si poradím (= zavolám tam :-)). Díky!
Vymazatžádný EJHLE!-ten je můj!! :-)) ..tedy zatím ;-)
VymazatPochopila jsem, Vlků moc není :-) a tenhle navíc vypadá dost šikovně!
VymazatNeděs mě! Já mám kombajn Vaio a zatím jsem moc spokojená...já kromě numerické klávesnice potřebuju ještě velkou obrazovku a vysoké rozlišení, jelikož na tom vyrábím grafiku...Takže mrňousové nejsou nic pro mě.
OdpovědětVymazatTak,Sony Vaio,větrák,veselá kapitola,výměnu mám za sebou PCG -3G2M,ani ne měsíc,rachtal ještě v záruce,ale než došlo na řešení...,výměna byla rychlá,objednali dle typu a trvalo to týden,cca.,stálo mně to do 2000,-,protože jsem měla prasklé i úložiště větráčku.Opravili mi to v servisu,100 m,od domova.Snažím se NTB a technikou,která mi slouží neházet,ale vždycky to nejde..Myslím,že Vám to opraví,kdekoli poblíž,když budou jen trochu schopní,objednají díl a během několika dní vymění,teď musím ještě nechat opravit záložní disk,opravdu jsou na něm data uložena důkladně,nedobytně....Se Sony Vaio jsem spokojená,ale nej..,dle mně je Fujitsu Siemens.Krásný podzimní den,zdraví kočička :-)
OdpovědětVymazatJá mám Macbook pro, už dlouho a šlape skvěle i servis parádní. :)
OdpovědětVymazatJá taky nikdy nezažila u apple zvednuté nosy, už 8 let v nich jedeme, vydrží daleko víc než 2 roky i velmi zátěžového provozu, ale je to taky zaplaceno...
OdpovědětVymazatBohužel apple je tak specifický a nekompatibilní s jinými značkami NTB, že kdokoli mezi naši psací partu přijde s touto značkou a vstoupí svými poznámkami do scénářů (které mezi sebou kolujeme a vždy každý přidá poznámky), naprosto je rozmetá. Už se to stalo mnohokrát, a ani IT nepřišel na to, v čem je problém. Takže bychom všichni museli mít apple - a to není dostupné pro všechny. Škoda.
Vymazatjj, to dává rozum, navíc jsem vůbec nechtěla nějak zásadně propagovat Mac(a), když jsem ale koukala na to doporučené HP od Vlka, tak jsem si říkala, že to je superkombajn, můj muž tvrdí, že thinkpad Lenovo kolem 18tis. by měl udělat službu, minimálně na dva roky ;)
VymazatKouknu na to, nic mi to neříká (ale mně ve světě IT vůbec nic NIC neříká). A moc děkuju!!!!
Vymazat