Modroprůhledná židle

Mimo jiných vášní mám i vášeň pro židle. Nebaví mě mít všechny u stolu stejné a tak už mnoho let doplňujeme židle do domácnosti po jedné. Je to neuvěřitelně praktické, protože koupit jednu židli vyjde vždycky mnohem laciněji než rovnou čtyři, šest a více. Každý si u nás může vybrat, na které chce sedět. Několik židlí už jsem dokonce dostala jako dárek.
Já se ale mám.
Tuhle průhlednou modrou mám hodně ráda. Je zrovna čerstvě opravená. Nožky má bohužel tak slabé, že spoj už několikrát prasknul a zámečníci ho museli svařovat. Vždycky, když tam židli znovu vezeme, tak obracejí oči v sloup a vzdychnou: "Už zase modrá židle!"
Jo a nehty mám dnes nově čerstvě oranžové.
Hezkej pátek!





5 komentářů:

  1. Mít každou židli jinou je super nápad.Praktické to asi je, mě na tom baví to, že to působí vesele a odvázaně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vy jste bozsky "IN"....jak se zidlema tak i s nehtama!Bavite me!Diky, ze jste opet zpristupnila vas blog, chybelo me pocteni co je u vas noveho, zdravim z Indie :)Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím do Indie! nedávno jsem si všimla, že mám pravidelnéhoo čtenáře z Indie, jsem moc ráda, že jste se mi přihlásila! Co tam děláte? Moc mě to zajíímá! :-)

      Vymazat