5/5 Monterosso - V tunelu si zazpívejte!

Zítra odjíždíme domů. Vůbec se nám nechce. Naštěstí máme ještě mezipřistání u rodiny mojí sestřenice blízko Zurichu, kde jsme spali už na cestě sem, ale nikdo nebyl doma. Je to nejčistčí dům, který znám, Zúza je zubařka a má ráda všechno bílé, lesklé a čistoskvoucí. Vždycky, když v reklamě řeknou tohle slovo, vidím jejich dům. Jinak jsou ale normální, strašně fajn, výborně se s nima paří a povídá. Zrovna včera jsme si s Ivanem říkali, jak je máme rádi.

Monterosso - poslední z pětice měst Cinque Terre. Je jiné než ostatní, protože ho lemují pláže, které v jiných městech téměř nejsou nebo jsou těžko přístupné. Uprostřed města je tunel pro pěší, u jeho vchodu sedí pán a preluduje na elektrické piáno. Hrál i francouzské šansony, které u nás zpívá Hana Hegerová, dokonce i jednu skladbu od Jiřího Maláska jsem slyšela. Jestlipak mu platí za autorská práva? :-)

Jo, roste tady strašná spousta citrónů. Chci si jich pár dovézt domů. Včera jsem se odvážila dát si z nich fresh juice. Uá! Snad mi to i poleptalo krk. Ale zážitek to byl. A já mám aspoň představu, jak to chutná.

Ciao doma!










P.S. Ten pejsek není mrtvý. Jen spí.

Žádné komentáře:

Okomentovat