Terapie





HBO dávala na podzim seriál Terapie. Vlastně hlavně kvůli němu jsem si tuto stanici předplatila. Ale seriózně jsem se ke sledování seriálu dostala až teď. Občas jsem sice zahlédla jeden díl, ale bez kontextu. Teď si to užívám a každý den se podívám na tři díly (jeden má necelou půlhodinu). Udělám si k tomu džus z kila čerstvých pomerančů. Už jsem na něm závislá. A ze seriálu jsem nadšená. Samozřejmě hlavně ze scénáře, i když Karel Roden jako psychoterapeut taky není k zahození. Jeho ženu hraje Klára Melíšková, moje oblíbená herečka středních rolí. Celkově je to pro mě vysoká škola psaní: expozice postav, zápletky, obraty, dialogy ... libuju si. Dělá mi to strašně dobře. Herci jsou totiž ve svých rolích tak přesvědčiví, že jim to věříte. Přemýšlíte nad dějem a berete ho jako skutečnost. A to je nejvíc. Na podzim začnou dávat nové díly. Těším se!

3 komentáře:

  1. Terapii mi donesla kamarádka- v únoru po operaci nohy- abych se nenudila a od té doby na tom "ujíždím"- můj jediný rozkoukaný seriál!! :-)
    Mám to k žehlení a hrdiny taky "žeru" :-) jen pro Rodena je ta role docela statická :-))- asi trpěl, chudák.
    Délka dílů vyhovuje-pro nás hyperaktivisty je půl hod. akorát! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí i ten Roden, bejt klientka, taky se do něj zamiluju ... no asi ne. Vypadá na domácího suchara. Ty mě nebavěj.

      Vymazat
  2. Zdravím...fotky přípravy pomerančového džusu mi přišlo dělané u nás :-))) To je teď na denním pořádku , jen ten odšťavňovač máme menší...a protože chce vždy připravovat můj 5ti letý syn, je potom kuchyň zralá na generální úklid a on na koupel...pokud ho od té linky odlepím :-)))...ale chutná to výborně...to se musí nechat! Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat