Markéta




Dnes jsem měla obrovskou radost, když jsem na titulní straně Ona Dnes (někdo to skloňuje, já fakt nemůžu, tahá mě to za uši) našla svoji kolegyni a kamarádku. Navíc je to snad poprvé, kdy na titulní straně je nepříliš známá žena nad čtyřicet let. A fakt jí to sluší - v tý hedvábný sukni a holinách. Přesně můj vkus. S Markétou jsme spolu začínaly v Noci s Andělem, já psala, ona režírovala, později jsme se střídaly v režii příspěvků, tzv. coverstory.
Markéta je pro mě femme fatale, a i když se vidíme jednou za x let, mám ji pořád v duši. Rozhovor s ní je velmi otevřený, píše o tom, jak je šílené umělé oplodnění a ještě šílenější je, když z něj nic není. To se málokde dozvíte. Od lékařů už vůbec ne. Markéta nakonec adoptovala dceru, která jí je neuvěřitelně podobná, přestože každá mají jinou barvu pleti.
Kromě jiného Markéta jezdí po světě a natáčí. Někdy jede dokonce sama, s kamerou a batohem. Pokud máte čas, tak dnes od 21 hod na ČT1 běží její dokument o Kambodži. A že bude netradiční, na to můžete vzít jed.
P.S. Noviny jsou (nejen) na fotce trochu zmačkané, protože jsem si je vášnivě četla ve vlaku.

1 komentář:

  1. Krásná, charismatická žena... zrovna dnes jsem si o ní četla na netu ... http://ona.idnes.cz/reziserka-marketa-neslehova-o-adopci-i-o-praci-fol-/spolecnost.aspx?c=A120413_192423_spolecnost_job
    Sice ji neznám, ale i z toho mála mi je moc sympatická...

    OdpovědětVymazat