Tiskovka

Z dopoledního posezení v České televizi se nakonec vyklubala velká tiskovka pro 70 novinářů a fotografů, kde pan generální ředitel a další šajby představovali 7 letošních projektů, které vznikly už za nového vedení. Ententýky mají tu čest být jedním z nich. Za každý projekt tam byl někdo - producent, režisér či autor. Na to jsem nebyla vůbec připravená, že mám mluvit spatra před tolika důležitými lidmi a projekt představit. Moji rodiče mě dokonce viděli on-line na ČT24.
Když jsem se ptala producenta, proč mi to neřekl, že bych si aspoň srovnala předem myšlénky v hlavě, tak se velice podivil, protože měl pocit, že mi to obsáhle vykládal. Ano, byla to jedna krátká věta v mailu. Nějak jsme tedy Ententýky odprezentovali, odtajnili se herci, takže vám už budu moct psát i úplně konkrétní zákulisní drby.
Pak jsem ještě byla na zkoušce kostýmů, o tom napíšu později, fičím se Stelou na tenis.

Pár fotek z "před".





6 komentářů:

  1. To znám, tuhle mi drahá polička povídá: "Uvědomuju si, že z každého našeho dialogu vlastně udělám tvůj monolog" :D:D:D

    Hlavně, že to všechno dobře dopadlo. Strašně mě baví to všechno sledovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Prestoze se náš malý šikula neprobojoval na jednu z vašich detskych roli , tak mě vaše příběhy na blogu moc baví a přeji vám jen to nej - ať vše klapne alespoň podle vašich představ a snad i lépe :-) Držím palce a jsem velkým fandou vašeho nového projektu. Moc díky , že jste mu umožnili se alespoň zúčastnit užšího výběru při kamerovkách, moc si ten den užil a já s ním. Díky díky. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vás zdravím. Kterýpak to byl? My jsme nakonec museli vzít toho nejmenšího a nejzkušenějšího, který tam byl. Budeme natáčet v šíleném fofru. Ale není všem dnům konec, děti budou potřeba pořád, tak mi písněte. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, ten blonďák co ho máte v blogu na foto . Měla jsem tu cest ho doprovodit do ČT a byt u jeho velkého nového zážitku :-) na seriál se těším bude to určitě trefa do černého pro dnešní bejby-dobu :-) nejlepší jeho zažitek byl: "mami, nic ti nesmím říkat , ale oni mi dovolili , Že můžu ŘVÁT a KŘIČET jak chci" :-) tím jste ho fakt totálně dostali :-))))

      Vymazat
    2. Jasně, vím. Výbornej! Problém byl opravdu jen v tom, že nevypadá na dítě do školky, což nemůžeme nijak obejít. Je v herecký agentuře, že jo? Choďte určitě na castingy. Kdybysme měli pro něj roli v budoucnu, určitě se vám ozveme. Moc zdravím!

      Vymazat
    3. Jj v tom souhlas ;-) tak čtu dál a uvidíme , co si pro něj osud přichystal ;-) ať se daří!!!

      Vymazat