Svobodu!


Dopsala jsem 12. díl. Jmenuje se Pivo s fernetem. Je to takový hodně mužský díl, tentokrát tam je víc pánských scén než obvykle. Ale líp prý píšu ženský (řekl mi pan Hanzlík). To neumím posoudit. V tomhle dílu je jedna důležitá scéna, na kterou jsem se hodně těšila. Za hlavní hrdinkou přijde manželka jejího milýho. A řekne jí, ať s jejím mužem neztrácí čas. Že je to srab, kterej se stejně nikdy nerozvede ... Tyhle scény píšu hrozně ráda. Zažít bych to teda nechtěla. Jak se znám, já bych za žádnou slečnou nešla. Často to navíc dopadne tak, že si ty dvě padnou do oka a spolčí se proti tomu muži. A to už je pak úplnej konec. Tenhle díl jsem dopsala o den dřív, nějak mi to šlo od ruky. Ale to neznamená, že je lepší. Ráno může přijít od dramaturgyně celej červeně přeškrtanej.
Díky nabytému času se zítra budu moct věnovat víc Stelině svátku, pozvala si kamarády. Už jsem jí udělala nepečený dort, pečené zákusky koupím ráno v cukrárně. Často na nějakém maminkovském blogu vidím, jak se rodiče (spíš teda maminky) vydovádí, když chystají oslavu svým dětem. Pečou zajímavé dorty, zdobí byt, připravují zábavu ... já ne. Vždycky to nakonec nějak dám dohromady, snad to i dobře vypadá, ale nevyžívám se v tom. Kamarádka mi včera říkala, že se mám taky někdy pochválit. A poradila mi, ať napíšu, že dávám svým dětem svobodu. Že je to prej nejvíc. Tak vám píšu, že dávám svým dětem svobodu. Je to nejvíc!

2 komentáře:

  1. Tak ať se svobodná oslava vydaří ku spokojenosti organizátorů i zúčastněných :-))

    Já se přiznám, že se v organizování oslav nevyžívám- pečení dortů nesnáším, neb to neumím dokonale, tak proč tím ztrácet čas- radši poptám u odborníků.

    moje mladší dítě ale je vyloženě mejdanový typ- září nad každou pozvánkou, a tudíž-logicky- musíme i my 1x do roka mejdan uspořádat. Na oslavu program chystám čistě ze sobeckých důvodů- aby mi kvartýr nelehl popelem :-) - svobodu dávkuju na kratší časové úseky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stela je taky mejdanový typ, po mně teda ne, naštěstí má jen svátek, oslavu si vydyndala, tak doufám, že to bude jen komorní ...

    OdpovědětVymazat