Nemůžu spát


Dnes (vlastně už včera) jsem šla docela brzo spát. Byla jsem unavená. V jednu mě vzbudil pes, který mi ležel přes nohy a Stela, která měla své ruce přes můj obličej. Jsme v celém domě sami a často spíme všichni čtyři v jedné posteli (tři lidi a pes). Ráno se všichni vzbudíme přelámaní a večer zase naskáčeme na stejná místa. Chápete to?
Chvíli jsem koukala doblba, ale to se pak bojím svých myšlenek, tak jsem honem zapnula Okresní přebor, ale usnout se mi stejně nepodařilo. Tak jsem si sedla nad scénář. Nejde to. Píšu unavené dialogy, takže jsem to hned smazala.
Už na mě Ivan volá, ať neklapu tak hlasitě umělými nehty do klávesnice, že ho to budí. Tak zalezu zpátky. Další pokus usnout. 

1 komentář:

  1. Třeba to bylo tím úplňkem, který je dnes a to já den, resp. noc před taky blbě spím. Ale ono je to spíš tím, cos prožila během dne a tys toho prožila dost za sebe i za své postavy,ne? Spát s dítětem - takhle velkým v posteli je podle mě očistec. To už nedávám, oni se pořád roztahujou, otáčejí se, kopají do mě a na to nemám nervy! Většinou končím v jejich posteli s plyšákama:-( Tak ať se ti spí krásně aspoň dnes:-)! A.

    OdpovědětVymazat