Nemám slov



Dnes opravdu nějak nemám slov. A ty, který mám, jsou sprostý.
Dopoledne se mi ztratila Jenny, normálně vzala roha z procházky. Když nepřišla ani za hodinu, oběhla jsem vesnici. Když nepřišla za další dvě, objela jsem autem všechny přilehlé vesnice. Pak přijdu domů - a stála za vraty. Fakt nervy. Jak už jí je 12 let, tak skoro neslyší a špatně vidí. Takže je až příliš velká pravděpodobnost, že by mohla skončit pod koly auta. Musím ji líp hlídat.

A pak si na mě stěžoval pan Uhde v Radě České televize. Můžete si to přečíst zde:
http://zpravy.idnes.cz/uhde-kritizuje-dvoraka-za-angazovani-lidi-z-novy-f6l-/domaci.aspx?c=A120314_174831_domaci_hv
Kolegové mi to posílají mailem spolu se soustrastnými pozdravy. Tak nevím, ale mám pocit, že celej život bojuju jen za to, abych mohla dělat dobře svoji práci.
Nutně bych teď potřebovala vědět, jak se pozná komerční seriál od českotelevizního. Abych to náhodou nepsala nějak blbě. Ale stejně mě zase někdo odsoudí. S tímhle vědomím už píšu neustále. Je to součást mojí práce. Nejsem z toho ani smutná. Jen uvláčená.

Příště už snad na veselejší notu!

13 komentářů:

  1. Ty vole, Lůco, co je tohle za svět? Tak se braň, ne?! Za co tě furt ty kreténi napadaj?! Za to, že umíš psát? D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vole, D, přesně tyhle slova mám v puse taky, ale nechtěla jsem je použít. Nevím, jak se bránit. Že bych nafotila nšjaký nahatý protest fotky?!

    OdpovědětVymazat
  3. D má pravdu.Myslím,že jediné,co hrozí¨je,že Vám to chlapci a děvčata v ČT totálně pokazí(slušně řečeno).
    P.S.Samozřejmě ,že je to legrace,protože v ČT nic nezkazí(ani tu legraci:))

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně vydržet, nemazala bych se s tím, i když to naštve. Je na řediteli, aby Vás podržel a obhájil, snad nejsem moc naivní. P. Uhdemu v poslední době moc nerozumím, že by důsledek funkce a vědomí lidské časnosti...... Jste dobrá, fajn a čitelná=otevřená.

    OdpovědětVymazat
  5. Zprávy nesleduju, nedělá mi to dobře sem zjistila a jsem šťastnější, takže nejsem moc v obraze kdo zrovna na kterym písečku si teď hraje a nechává mne to klidnou. pravdou je, že ČT poslední měsíce zapínám čím dál míň, bohužel, pořady, které jsem měla ráda zrušili, Andělem počínaje, Dobrým ránem konče, Večerníček se zpožděním a reklamy okolo, to je kapitola sama pro sebe, přepínám na pořad ne na kanál, to moc neřeším, jen v případě těch zpráv, když si dám panáka na kuráž a mokrý hadr na dosah, cíleně se vyhýbám komerčním televizím, zatím... Ale seriál? Jo z některýho to čiší: mladá hezká těla, líbivé tvářičky, dostatek holého masa v každém díle a kýbl sexu na začátku, uprostřed a na konci - přepínám a je mi fuk ze kterýho kanálu. Tohle podle mě není odpovědnost autora/scénáristy, ten dělá svou práci, dle svého svědomí, jak nejlíp umí, pak jsou tu jiní, kteří si ten jeho produkt koupí a zasadí do svého konceptu a to už je zase jejich zodpovědnost. Vždyť je to seriál, člověk se na to kouká, aby si oddechl, pobavil se a měl téma na rozhovor s paní v zelenině, ne aby tam hledal odpověď na světový hladomor. Klid, ať se třeba poperou, vy se smějte a pište vesele dál, ať nás to pak baví, tohle není Vaše bitva.
    PS: 100 lidí, 100 chutí, člověk se nikdy nezavděčí všem a každé zboží má svého kupce. Tož tak :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde! A komu se to nelíbí, ať si prdel políbí, pane Uhde! A ty, Lucie, takovýhle články nečti a vůbec si je nepřipouštěj k tělu. A jestli má Dvořák koule, tak ať s nima praští wo stůl a bude klid! A.

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie, pan Uhde zjevně mele z posledního, nebo jen mele, to je jedno. Nepřipouštějte si to k tělu ani mysli, pište a podobné situace neřešte, k tomu opravdu jeden nemá slov.

    OdpovědětVymazat
  8. Lucie - nedejte se. Ten článek je trapný. Hlavně, že když je celebrita na jedničce, na Nově, na Primě, tak to nikomu nevadí. Vy přece nemůžete za to, že po Vašem odchodu udělal někdo z Růžovky nekonečný Tak jde čas :-) Je to trapas. Ostatně nevíte, proč vlastně ta Růžovka ještě neskončila? :-) Nějaké zákulisní drby? :-) Zrovna u tohoto seriálu si říkám, co na výsledný produkt říkají ti, co jej dělají... Čím více jej natahují, tím více je to nereálné. Postavy najednou jednají zcela proti svému charakteru jen proto, aby zas bylo čím naplnit díl atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to o tom, že Ordinace je jedním ze tří pořadů, které živí celou Novu. A dobře. Každý už na ni nadává, ale lidi se přesto dívají. Už 7 let si drží 2 miliony diváků a neubývá to. Takže i kdyby si tam Petr Rychlý sedl na židli a hodinu pletl svetr, stejně se budou dívat. Perpetuum mobile. Já jsem ji s kolegy vymyslela a psala v letech 2005-2007. K dalšímu se nehlásím. :-)

      Vymazat
  9. Lucie čtu vás už nějakou dobu pravidelně. Článkem se netrapte. Vždyť na Ordinaci koukají mraky diváků ještě i teď (Mimochodem začátek jsem hltala, v té době jsem byla čerstvě těhotná, byl to balzám na moje nervy :D). Nemáte se zač stydět a já se na Ententýky těším čím dál víc!!

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za všechnu tu podporu, opravdu se netrápím, asi už jsem otřískaná. Hlavně, aby nebylo hůř. Psaní mi stejně nikdo neotráví. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. A mně po takové době došlo, že jste ta slavná scénáristka z Ordinace, myšleno vážně, ne ironiciky. Na Ordinaci jsem svého času koukala, teď už ne, poznámka o pletení svetru mi tam přesně sedí. Tak přeju pevné nervy a vydrže, prosím.

    OdpovědětVymazat