Já mám boty z umělý hmoty (a z Brixenu)



Když jsme před třemi týdny byli v Itálii, tak jsme se jeli podívat do Brixenu, že jako půjdeme po stopách Karla Havlíčka Borovského. Ale bohužel byla hrozná zima a žádné stopy jsme nenašli, zato tam měli skvělý skateshop. My se totiž celá rodina ponejvíc oblékáme právě v tomhle typu obchodů. Vyhovuje nám to. Objevila jsem tam úžasný boty, jejichž povrch je prý z umělé hmoty (ale je měkký) a mají v sobě už zabudovanou jakoby ponožku - z neoprenu. Z legrace jsem si je vyzkoušela a okamžitě koupila. Je v nich báječně. Jsou lehce extravagantní, to mám ráda. Tak jsem je včera vytáhla z krabice - jenže venku je to spíš už na žabky. Ty ještě nemám.

Pár momentek z Brixenu (mám vášeň pro poštovní schránky, zvláštní kola a potřeby na psaní všeho druhu):





2 komentáře:

  1. B Brixenu jsem byla akorát v bazénu (já ostuda)- mají tam venkovní který má skoro 40 stupňů...je to krása ležet si tam a koukat na hvězdy, když je venku mínus deset...

    OdpovědětVymazat
  2. Šli jsme okolo, ale neměli jsme plavky! :-)

    OdpovědětVymazat