Žluťásek

Před deseti dny jsem se tu svěřovala se svou láskou k Nespressu. Jen jsem přijela z chalupy domů, kávovar se rozsypal. Nikoli ten historický muzejní kousek (ten bydlí v Kokoříně), ale ten novější, designový. Sedla jsem k počítači a na aukru našla úplně stejný, navíc krásně žlutý. Nějaký pán ho téměř nepoužíval a prodával za čtvrtinu kupní ceny. No nekup to. Než přišel balík, chodili jsme do kavárny, páč jsme zjistili, že jsme teda fakt závisláci. Ale dnes už je zase všechno, jak má kávově být.




8 komentářů:

  1. na barvě nezáleží, hlavně, že vaří :-))

    svoji spotřebu kávy bych asi mohla počítat měsíčně na žoky. Když byl kávovar v opravě, sjížděla jsem se na macdonaldí kávě- závislost je fakt sebezničující :-) -bylo to k nevydžení ;-)
    Hudrovala jsem tady, že snad každý slušný servis by měl zákazníkovi nabídnout nějaký náhradní přístroj-po dobu opravy. úplně na zákazníky kašlou ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já piju nejčastěji piccola - několik denně ... kdybych měla pokaždý běžet do kavárny, tak tam rovnou můžu bydlet. A přístroj na zapůjčení bych brala rozhodně!

    OdpovědětVymazat
  3. ja musim trochu pozlobit, tady je 24 hodinovy servis (!) coz nechapu, ale je, zavolate, kavovar vam odvezou do opravny, ale nechaji vam oma nahradni plus baleni vasich nejoblibenejsich kapsli. zatim jsem to nezkousela, ale tvrdili mi to pri prodeji a kolega potvrdil z prakticke zkusenosti. Ale je dobre, ze se daji sehnat i na aukru a navic takovi veleseli pristrojove! Asi se poohlednu po druhem kousku (a dam si ho "na chatu" do Cech). Taky jsem zavisla. Desne. A kavarnu mam od chalupy hodne daleko ... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, já už to jednou zkoušela, ale je to jen pro přístroje zakoupené u nás, já měla ze Švýcarska s jinou redukcí. Teď mi ho asi taky nevezmou, když je "bez papírů" - z Aukra. Doufá ale, že to nebudu muset moc brzo vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  5. já teď chodím po kavárnách a zkoumám, jestli ji umí vařit - no, zatím jsem našla jen jednu s vážně excelentní pěnou a množstvím vody.. je fakt, že jsem zatím stihla asi jen 4, ale stejně mě to mrzí.. doma máme moka konvičku a já si brousím zuby ještě na frenchpress..

    OdpovědětVymazat
  6. Moka konvičku jsme měli dlouho, teď ji máme "v záloze", frenchpress vůbec nevím, co je ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. frenchpress je tohle: http://www.cerstvakava.cz/75-french-press-la-cafetiere-optima-3-salky/
      =) pokud máte rádi kofein - hodně kofeinu (ne jen chuť kávy), tak z frenchpressu ho dostanete úplně nejvíc ze všech možných druhů přípravy kávy.

      Vymazat
    2. Aha, to zní hrozně lákavě, prověřím to. Díky!

      Vymazat