Pé eF





Včera jsem konečně dodělala letošní PF. Vydatně mi pomáhala Stela, která přispěla vlastnoručními obálkami a lepením barevných pásek. Bohužel se barevné obálky nedostaly na všechny, protože těch PF jsou desítky. Každý rok dávám těžce dohromady lidi a k nim adresy, pokaždý na někoho zapomenu a on si pak myslí, že už s ním nekamarádím. Kamarádím! Nevím o nikom, koho bych opustila - pokud tomu není naopak. Dnes jsem všechny odeslala, tak pokud patříte mezi obvyklé příjemce a nedostanete nic, nebojte se přihlásit. Ne obvyklým příjemcům nabízím zaslání elektronicky - pdf formát ale budu mít až někdy koncem týdne. Písněte mi když tak váš mail do komentářů nebo na lucie.smich@seznam.cz a já ráda pošlu. Vím, že ty růčo psaný s adresou a známkou jsou lepší, ale už to není v mých silách.

Žádné komentáře:

Okomentovat