Nebe v hubě

Víte, jaká je v posledních dvou měsících moje nejčastější věta? Nemám čas. Je pěkně hloupá. Dnes jsme koupili Stele pod stromeček notebook, zatím vždycky měla jen ten, který já jsem odložila, to znamená havárii. Nákup, na který se rodina připravuje týdny, my zvládli z jedné vody načisto za necelých třicet minut. A takhle teď děláme všechno. Teda úplně všechno ne. Něco je i kratší. :-) Teď jsem doopravila další verzi Ententýků, díl šestý a jedním očkem koukám na Líbáš jako bůh, protože se chci přejíst vánočními filmy. Mám báječnou náladu.
Výraz "nebe v hubě" jsem si vypůjčila od paní Bohdalové, která tím označuje velmi, velmi lahodné jídlo. Na takovém jsme byli u pana Sapíka, proslulého kuchaře, kterého využívá i prezidenstká kancelář a vařil všude možně po světě. Svoji restauraci má ve vedlejší vesnici - Klokočné. Úžasná je tím, že se tam zastaví lidi na běžkách nebo na kole, ale běžně tam potkáte i celebrity. Chodíme tam rádi a Stela si tam ráda čte.
Měli jsme:
zvěřinovou paštičku s hruštičkou, malinové balzamico
dančí na víně s pečenou zeleninou a  mandlovými kroketami
candáta na roštu s koňakovou pěnou, karotkou a bramborovým pyré ... a ještě víc ...
Doufám, že jsem vás příznivě naladila na vánoční hodování. Uvařte si něco dobrýho a užijte si to. Moc, moc, moc.









2 komentáře: