Jak se píše seriál/ Miluju stranu 69!


To je tak: Jeden díl seriálu trvá zhruba 52 minut = 85 stran scénáře = 10 000 slov. Přibližně, samozřejmě. Sedat si k novému dílu chce odvahu. Prázdné strany, prázdná hlava, což částečně zachraňuje tzv. bodový scénář napsaný mými drahými kolegyněmi, kde je zhruba ve 34 bodech popsán děj dílu, scéna za scénou. Nejde ho dodržovat otrocky, občas mi postavy ve scénáři dojdou jinam, obrazy se promíchají, děje se promíchají, vztahy se promíchají - a je to tak dobře. Pokud píšu 20 stran denně, čtvrtý den se připlazím na stranu 69, která je moje milovaná. Nevím proč. Snad že se blíží konec dílu. Ale pořád mám ještě pár stran na to, abych dobře finišovala, případně předběhla i sebe samu. Právě dnes jsem pokořila stranu 69 ze 7. dílu Ententýků. Jmenuje se Víc bolesti než radosti a těžko mi uvěříte, že díl je to zase vtipný.

Žádné komentáře:

Okomentovat