Chvíli po

Včera jsem zjistila, že celá rodina čte můj blog, jen můj muž ne. Ten nečte ani jiné mé věci, tvrdí, že mu vedle sebe stačí mít originál. Proto netušil, že pod stromeček dostane veselou kozu a byl jí upřímně nadšen. Nejdřív se certifikátu sice lekl, bál se, že jsem přešla na bio život a koza stojí uvázaná někde na zahradě, ale když zjistil, že ji má chudá žena v Ugandě, oddychnul si. Správně jsem odhadla, že mu jedna koza doma stačí. Veselá.




 Ženy pijí.
 Stela tančí.
 Ivan vaří.






3 komentáře:

  1. Naši taky našli pod stromečkem certifikát - osel s barely a máma se lekla, že má chodit dávat oslovi vodu někam do zoo.:-) A co Kryštof, jak se měl on? A.

    OdpovědětVymazat
  2. Kryštof se měl hezky, přestěhovali se do lepšího bytu s krásným výhledem, dárky si asi nedávali, Monika říkala, že místo darů mají LÁSKU. Ach, jak tomu rozumím.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano ano, taky tomu rozumím. a to rozbalování takovýho daru... :-)A.

    OdpovědětVymazat