čtvrtek 13. října 2011

Nostalgická myš

Zítra jedu se Stelou na chalupu. Moje pátky od jara do podzimu vypadají jako na fotce číslo 2. Od podzimu do jara se pouze přesunu dovnitř ke kamnům. V Šemanovicích máme totiž úžasnou hospodu, vybudovanou z bývalého kravína, jmenuje se Nostalgická myš a je zde i muzeum Semaforu. V naší vesnici taky trvale žije Ondřej Suchý (bratr Jiřího), který zde v sále pořádá tak jednou za měsíc živé natáčení se zajímavým hostem a ten se pak podepíše fixem na stěnu. Byli jsme tu třeba na Jiřím Macháčkovi, Milanu Šteindlerovi, Ivance Deváté, Petru Kostkovi, Richardu Tesaříkovi, Jiřím Stivínovi ... bývá to vždycky v sobotu a sjedou se sousedi z okolních vesnic. Kultůra. Záznam z tohoto natáčení pak vysílá Český rozhlas. Pokud se chcete dozvědět více, klikněte na www.semanovice.cz.
Těším se, moc se těším. I když víkend asi zase skoro celý propíšu.










2 komentáře:

  1. Já jsem vždycky měla "Nostalgickou myš" spojenou se "Salonem Cimrman", tak to byl tedy asi omyl....ale máte to tam moc hezké:)

    OdpovědětVymazat
  2. Není to omyl, on se tu taky natáčel + spousta dalších pořadů. Ale to já jsem tu ještě nebydlela. Zdravím Vás! :-)

    OdpovědětVymazat