Hele, co jsem si koupila!

Mám vášeň pro papírové ubrousky. Ještě když Kryštof chodil na ekonomku, bavil spolužáky svými svačinami, které byly zabalené tu v krajkovém ubrousku, někdy dokonce v barbínovém. Měl to rád a kupodivu se za matku s přílišnou fantazií nestyděl.
V den AŽ jsem si koupila v DM troje ubrousky. Už vánoční. A jakmile jsem zvedla hlavu od regálu a rozhlédla se, tak jsem zjistila, že už nám to zase začíná. Vánoce. Koupila jsem si pak ještě vánoční čaj a štolu, ze které děti vyďoubávají rozinky. Já ne.
Takže si dneškem počínaje, zřizuju novou rubriku VÁNOCE. Mám je totiž ráda. Celá rodina je máme rádi. Netrpíme syndromem předvánočního stresu.
Ba naopak.
Jsme jak z reklamy na Merry Christmas.






3 komentáře:

  1. Jééééé!!!! Ty ubrousky jsou nádherný! To jsem ráda, že je tady taky někdo postiženej! Včera jsme pouštěla v práci klukům vánoční koledy od Karla Gotta - jeho Vánoční strom je dokonalej! Už si chystám výrobu vánočních věnců, ale to můžu až od listopadu a pak to vypukne!!!!!A.

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mne jsou Vánoce radost, nic moc nevytvářím, nikam se neženu, raduju se... nerozumím tomu stresu okolo. Lucie, dnes jsem k vám nakoukla poprvé...krásný blog, příjemný, hřejivý, inspirující. Díky, způsobila jste mi dobrou náladu i u tak odpuzující činnosti, jakou je účtování dph:-)Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za návštěvu, to jste mě moc potěšila! S tím dph mě to vyloženě pobavilo!

    OdpovědětVymazat