Jak se píše seriál/ Ve dne v noci






Pracovat doma skýtá velice mnoho potěšení, ale i pastí. Pořád jste v práci. I když vaříte, ležíte ve vaně nebo máte zrovna večírek. Musíte být prostě neustále k dosažení. Teď třeba ještě čekám na telefon od šéfové a bojím se, že nevydržím a usnu. Dnes jsem nic nenapsala, pořád se s někým scházím, předvádím, že mám nápady, i když je v tu chvíli nemám. Chce to jen trénink a cvik. Zítra angličtina, ortodoncie se Stelou, tenis se Stelou a třídní schůzky. Kdy budu pracovat? Na to se mě naštěstí nikdo neptá. Stačí, když tu práci prostě nějak udělám. Jak nějak?! Dobře. Výborně. Nejlíp!
P.S. Číslo 6 je moje pracovna

2 komentáře:

  1. A prosím tě, tu fotku, jméno a datum narození máš na dveřích proto, abys věděla, kdo jsi? :-)) No, já se nedivím, že při tvém vytížení člověk ztrácí identitu..:-)A.

    OdpovědětVymazat
  2. To mám na památku. Na nemocnici. Víš, jak miluju narkózy. A hlavně mi to tam pověsila Stela. Všichni máme na dveřích nějakou identifikační kartičku.

    OdpovědětVymazat