Dá se štěstí koupit nevýhodně?




 Před hodinou jsme přijeli z Kokořína a už teď se mi stýská. Víkend byl nádherný, i když jsem hodně psala. Doháněla jsem rozběhaný týden, kdy se mi ani jeden den nepovedlo ráno zasednout, a až večer vstát od psacího stolu. V sobotu jsme zjistili, že máme výročí svatby, tak jsme sbalili Stelu, tři děti od sousedů, jejich psa, našeho psa, další se k nám přidal cestou a vyrazili jsme přes les do hospody na švestkové a ostružinové knedlíky.
Vždycky, když nám někdo říká, že jsme v kontextu současné situace koupili naši chalupu dost nevýhodně, tak se sama sebe ptám: "Dá se štěstí koupit nevýhodně?"
Doma bojovka. Doháníme se Stelou učení. Z matiky je úplně tupá. Po mně. Neumí nic spočítat. Pořád říká, že si žádné číslo nedovede představit. Milá Stelo, já taky ne. Čísla jsou prostě čísla. Nic neříkající klikyháky. A přeju ti, abys je v životě potřebovala co nejmíň . Stejně jako já. Nám dvěma totiž žádné štěstí nepřinesou. Ale to ti ještě dneska nemůžu prozradit.


Žádné komentáře:

Okomentovat