Sedm kilo designu

Včerejší úlovek. Skoro 7 kg časopisů o designu a bydlení. Přes aukro. Navíc jsou čerstvé - letošní jaro a léto. Už mám vytipovanou paní, která je prodává za hodně slušné ceny. Ale někdy je to přihazování boj!

5 komentářů:

  1. No to je úžasný!! Já jsem si zakázala tyhle časopisy kupovat a půjčovat, protože nemám 7 kilo bankovek, abych si mohla něco z toho pořídit... Ale udělala jsem jeden super věnec a ten ti snad pošlu, protože je dělán z knihy z antikvariátu:-DD Takovej spisovatelskej :-)A.

    OdpovědětVymazat
  2. Sem s ním! Vyměním za časopisy! Ale na aukru jsou kolikrát fakt za lidovku. Třeba deset kusů za cenu jednoho, max. dvou. Když máš štěstí.

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, v tom je pes zakopanej..já si to svoje už vybrala,takže kulo hulo:-) Pošlu ti ho! :-)A.

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní úlovek, tak na aukru? Asi budete mít nového protivníka na přihazování. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Toho jsem se bála! :-) Ale já si časopisy vozím i hodně z ciziny, takže je tam taky občas prodávám (schovávám si jen něco), tak mi to zase tolik nevadí. Jsem pro zdravou konkurenci!

    OdpovědětVymazat