Tata Bojs - Ležatá Osmička

 to Při čtvrteční návštěvě Klatov jsem zakoupila skvělé CD Tata Bojs. Novinka. Jsem už asi jednou z mála, kdo kupuje originály cd a dvd, ale když jsem živa z autorských práv, tak prostě nemám to srdce si cokoli stahovat zadarmo. Navíc miluju originály a booklety. Taková koupě je pro mě opravdová radost. Zatím jsem nejvíc unešená z písničky Filmařská.
                                                                   "Občas mám pocit, že nežiji
                                                                   tak úplně ve své režii
                                                                   občas mám pocit že se šinu
                                                                   pětadvacet snímků za vteřinu ..."

Klikni, ať víš, o čem píšu: http://www.youtube.com/watch?v=-cF_SRUmysM

Žádné komentáře:

Okomentovat