Jak se píše ...

Děkuju všem, kteří mi píšete či voláte, a vyjadřujete podporu v mé blogové tvorbě, i vám, kteří na mě jenom myslíte a chodíte na kukandu. Ptáte se, proč tady nepíšu o svém psaní (úžasné spojení "psát o psaní"), abyste věděli, na čem právě dělám. Slibuji, že se dočkáte. A dozvíte se, jak vzniká konkrétní film či seriál.
Momentálně jsem ve stadiu přešlapování, mám několik rozpracovaných projektů, ale nevím, který z nich vyjde (rozuměj: o který z nich bude mít některá z televizí zájem). Tento týden jsem dostala lukrativní nabídku, bohužel práce je to až na samém dnu komerce (o to je to těžší napsat, většina lidí si ovšem myslí opak), takže jsem to vzdala. Ne, že bych to nezvládla, dokonce mi hned skákaly nápady, ale to by dostalo na dno mě. Psychické. Sice bych měla na pěknou dovolenou v mé milované Provence, ale už bych asi nikdy nedostala příležitost psát věci, na kterých mi moc záleží. Takže mě o prázdninách čeká slunce na chalupě, ale hlavně v duši. Těším se!

2 komentáře:

  1. Tu fotku dvou dam u kavárenského stolku, kterou máš vystavenou na pracovním stole, mám taky. Přivezla jsem si ji z Paříže :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už nevím, odkud ji mám, ale je to laminátová podložka - prostírání. Tahle fotka pro mě symbolizuje strašně věcí: svobodu, ženské přátelství, eleganci, klid ... chtěla bych být jednou z těch dam. Asi tou vlevo, protože píše :-)

    OdpovědětVymazat