Jak se píše seriál/ V zajetí papírů

Moje víkendová příprava k zítřejšímu jednání. Papíry, poznámky, obrázky, němé ach jo. Konec školního roku a já dostala nabídku, které se buď musím začít intenzivně věnovat hned, nebo ji nevzít. Co bude dělat celé prázdniny Stela? Je to seriál na cizí téma. V zásadě se práce scenáristy rozděluje do tří kategorií: vlastní projekt, přizvání k projektu kolegy, najatý dělník na cizí projekt. Tahle práce je ta dělnická - nejnechutnější kategorie. Během ní si totiž často říkáte, jak to, že televize dala přednost tomuto průměrnému projektu před vaším úžasným a geniálním?! Což se mi přesně stalo. Ale nabízejí mi poměrně velkou svobodu, takže bych se mohla místy i radovat. A na konci prázdnin splnit Stele sen - jet na dovolenou "bytovým" autem. Nebo taky nejet, což už se mi stalo několikrát, že nakonec jede za rodiče jenom Ivan, protože já nemám dopsáno.
Ale to už moc předbíhám.
Zítra večer dám vědět.

1 komentář:

  1. no jo no, tak ono je málo lidí, kteří nejsou dělníky ve svém zaměstnání... Ale tak není to snad na doživotí a když už je tam ta jiskřička naděje na svobodné psaní...:-) Jsem zvědavá...A.

    OdpovědětVymazat