Interiéry - Woody Allen

Můj včerejší nákup:
borůvkové knedlíky
chleba, housky
tvaroh
minerálky
aviváž
reflex
instinkt
dvd interiéry (woody allen)

Zajásala jsem, když jsem v naší malé samoobsluze objevila kromě borůvkových knedlíků i jeden z filmů Woodyho Allena. Nepatří zrovna mezi ty opěvované, protože je vážný. Místy připomíná spíš Bergmana, ale právě k jeho poctě se tímto Allen hlásí. Já s tímto filmem mám spojené stěhování z Liberce do Prahy. Pro mě dost zásadní stěhování, protože jsem se dostala na famu, procházela manželskou krizí, měla dítě, podnikala - a v této konstelaci jsem měla nastoupit k dennímu studiu. Přijetí na tuhle školu se asi pořád rovná zázraku, takže zatímco ostatní jásali, já musela přemluvit muže, aby dal v práci výpověď a přestěhoval se s námi do Neznáma. Vyměnila jsem byt, zrušila podnikání a šíleně se bála, že ve škole poznají, jak vůbec nic neumím a po roce potupně poputuju zase zpátky do Liberce ... no nestalo se, naštěstí. 
Takže: tenkrát byla noc, měla jsem balit a pustila jsem si k tomu televizi. Tam dávali právě tenhle film. Byla jsem jím tak fascinovaná, že jsem skoro nic nezabalila a jenom se dívala. A včera jsem si dala nádhernou vracečku po 15ti letech. Sice jsem u toho nebalila, ale povalovala se, a na titulky už potřebuju brýle, ale i tak to bylo krásný. Čím dál častěji mě dohání nostalgie.
Bude ještě někdy něco novýho, proboha?!

4 komentáře:

  1. Novýho? Třeba boty a hlášky našich dětí. Ale filmy jsou krásný proto, že si pamatujeme, co jsme u nich s kým dělali a stařecky se dojímáme nad tím, co už nikdy nebude. Ale když to v nás vyvolává ty stejné pocity, tak to vlastně pořád je, ne? No, takže i když je to starý, je to nový... Jo, ještě vlastně třeba budeš mít nový zuby...jestli tě to bude těšit ale nevím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi jsem idealistka, ale pořád doufám, že ještě před těma zubama něco přijde :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nepleteš si idealismus s naivitou?? :-))) Ale já ti moc přeji, abys ještě něco nového zažila. Ale aby to nové bylo hezké a pozitivní.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že nepletu. Naivní jsem nikdy nebyla, to už spíš hloupá. Nedostatek zkušeností se tomu říká. Za přání dík!

    OdpovědětVymazat