Východ slunce, běžci a psi

6.20 přicházíme na pláž
6.22 se vrhá do vln první surfař
6.23 vychází slunce
6.30 otevírají kavárnu
7.00 slunce začíná pálit

Rozhodně bych si tady rychle zvykla.
Abych zapadla, tak bych ale musela začít běhat nebo aspoň provozovat rychlou chůzi se psem.
Jinak sem nepatříte.
V půl sedmý ráno je tu spousta lidí. Všichni sportují.













































10 komentářů:

  1. Och, to je nádhera!!! Díky za rozednívání na pokračovanou! Ta oblaka vypadají tak dramaticky a pak najednou lup a světlo rozlité všude... Závidím, v dobrém, užívejte! Lea

    OdpovědětVymazat
  2. Krása- vždy když jsem u moře ,užívám si to a dokážu si představit žít tam ...Je to můj sen.Krásné dny přeju.Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Stačil by mi sport, "sezení u kávy"!:-) a pohled na vycázející slunce.
    Báječně se mi prostřednictvím vás "cestuje a užívá slunečních dnů doma v křesle", tady je opět zima a leje a leje a...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný pozdrav do Austrálie. Vy nám ale tu Astrálii svými příspěvky pěkně přibližujete. Moc hezké fotky, moc hezké povídání k tomu, těším se na další. Vaše příspěvky sleduji od začátku. Jak dlouho bude trvat Váš pobyt? S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  5. Lu to je nádhera... díky, díky,díky...tady se prostřídalo během dne slunce, ledové kroupy, déšt a déšt se sněhem. Užívejte si tu nádheru.... posílám pozdrav všem !Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za seriál z Austrálie.Alib.

    OdpovědětVymazat
  7. Vaše fotky dokážou přiblížit tu pravou atmosféru v Austrálii. Ne takové ty všechny vystajlované, fakt bomba..jako bych tam seděla...vracíte mi měsíce strávené tam a je mi trochu smutno, když tak vzpomínám...Zdraví H.T.

    OdpovědětVymazat
  8. tuším Vám chýba scenáristika...:))
    ďakujeme za krásny film
    andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Šmarjááá, jak já vám závidím! Díky za fotky i "reportáže". R.

    OdpovědětVymazat