Lžičky

Začala jsem sbírat staré lžičky. Ale sbírám je tak, že neleží nikde v krabici, ale mám je pěkně při ruce a používám je. Líbí se mi, když mám ke kafi hezkou lžičku. Nedávno jsem byla na návštěvě u Adély a ta měla moc pěkné lžičky po babičce. To pak to kafe hned jinak chutná. Minulý týden jsem byla na jiné návštěvě a tam jsem dostala lžičku divnou. Velkou, něco mezi polévkovou lžící a dětskou plastovou. Pořád jsem na to pak myslela. Tyhle alpakové lžičky jsem si koupila ve vetešnictví v Praze, ulice Anny Letenské, Vinohrady. Nechtěla jsem celou sadu, ale když stála jen osmdesát korun ... no nekup to. A pak jsem si koupila ještě dvě malé roztomilé lžičky po dvou korunách, mají na sobě vyraženo Palác kultury Praha. Ale ty jsem nevyfotila.



5 komentářů:

  1. Krásný! To starožitnictví znám, léta jsem chodila kolem jeho výlohy každý den (bydleli jsme za rohem v Mánesově ulici vedle kavárny Kaaba), ale nikdy jsem se neodvážila vstoupit dovnitř :)
    Tedy pokud jsi myslela to starožitnictví kousek pod Riegrákem, naproti obchodu s luxusníma polštářema.
    Teď mě napadá, že ve stejné ulici je taky vetešnictví/bazar/hrabárna... hned pod vinohradským divadlem. Možná jsi je koupila tam...? I když vypadají docela luxusně!
    Tam jsem za ty roky, co jsme bydleli poblíž, taky ledacos nakoupila.

    OdpovědětVymazat
  2. Báro, je to ta hrabárna pod divadlem. Taky už jsem tam leccos nakoupila. Byla jsem minulý týden v Kaabě a vzpomněla jsem si na tebe, že jsi v Mánesovce bydlela. Je to zajímavá kavárna, byli tam samí slavný lidi, snad nikdo "normální", kromě mě. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jsou hezké. a stačí je jen umýt, nebo se musí ten letitý nános nějak speciálně vyčistit?

    OdpovědětVymazat
  4. Stačí umýt, nebyly nikdy použité, je to jen patina. (Zřejmě svatební dar, který navěky zůstal v krabičce, ale to si jen domýšlím). :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou fakt krásné, plus ta cena...to se opravdu nedá nekoupit.

    OdpovědětVymazat