S Irenou Obermannovou u moře



Irena je víla. Chvíli jsme spolu psaly seriál a takhle se poznaly. Přečetla jsem všechny její knížky a tahle mě dostala nejvíc ze všech. Vzala jsem si ji s sebou k moři a musela si šetřit stránky, abych ji nezhltla za noc. Vypráví o tajné velké lásce a média spekulují, že oním tajným milencem je Václav Havel. Když jsem Irenu potkala na jaře, celá zářila a klepala se zároveň. Jestli už tenhle stav neznáte, tak je to zamilování. Říkala mi, že napsala knihu, ale asi ji nikdy nebude moct vydat, aby tím někomu neublížila. Že ji nejdřív musí dát přečíst tomu, o kom je. A když on svolí, tak jedině pak. Zjevně svolil.
Hned jsem jí posílala sms, že jsem Tajnou knihu přečetla jedním dechem. A ona mi odpověděla, že ji ještě nikdy psaní tak nebolelo. A že teď sedí na louce a odpočívá. To už tak víly někdy dělávají.

Žádné komentáře:

Okomentovat