Vánoční Liberec

Včera návštěva rodičů v Liberci. Sněhová pohádka. Takhle to vypadá u našich za barákem.
Připadala jsem si jako v knížkách Astrid Lindgrenové.
Vyfotila jsem cesty, kterými jsem kdysi z Jizerek (z běžek i sjezdovek) dojela až domů k brance.
Včera jsem tudy šla se Cherry a potkaly jsme za celou procházku jen jednoho člověka - běžkyni. Cherry chvíli běžela s ní, ale pak to vzdala.
Když jsme došly na místo, odkud je nádherná vyhlídka na Ještěd, tak mi kleknul mobil a nemohla jsem tu krásu vyfotit.
 




 Takhle já se dojímám.
Akorát jsem chtěla vyfotit úplně něco jinýho. Sebe ne :)
 




 

7 komentářů:

  1. ...až domů k brance :-) To zní tak romanticky.Vypadá to tam moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. To je jak je Detsky koutek? Moc to nepoznavam.

    Moc a moc dekujeme za prani. Nadherne Vanoce Tobě i cele velke rodine. Dnes ty vase budou spesl. Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, je to Dětský koutek. A pak jsem šla dál kolem vodárny, nad ní zahnula do kopce jako na Výšinu, pak stočila dolů nad Terasáky. Říkám tomu malej psí okruh (velkej je kolem Lesního koupaliště). Mějte se taky krásně a papapa!

      Vymazat
    2. No vidis, vodarna. Uz jsem zapomnela :-) Bylo tam dobre.

      Vymazat
  3. Pekné...a Tvoja tvár je radosť:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera.. škoda, že takhle není i u nás...
    a moc vám to sluší :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký večer,můj rodný Liberec.Už 21 let bydlíme na vesnici,ale jezdíme.Martina

    OdpovědětVymazat