Osamělost prvočísel




Dnes jsem šla k zubaři, a protože jsem nebyla objednaná, věděla jsem, že si to budu muset odčekat. Vyzbrojila jsem se tedy knížkou Osamělost prvočísel a zpočátku nechápala, co na ní všichni mají. Pak jsem se tak začetla, až jsem zjistila, že si něco potichu mumlám a dvakrát jsem přeslechla vyzvání, ať jdu dál. Většina lidí má ze zubaře vítr, já si tam jdu většinou počíst. Navíc mám za odměnu čisté svědomí, že jsem ten čtecí čas mohla věnovat něčemu jinému. Nemohla, čekala bych bez čtení, což je opravdu hřích. Jsem v polovině knihy a tuším, že ji v noci dotáhnu. Jsem zvědavá, jak to dopadne.

3 komentáře:

  1. Dobrý den, ráda Vás čtu, nekomentuji:-) Dnes jen musím souhlasit, protože to cítím stejně. Čekat bez čtení vnímám také jako hřích:-) Hezké počtení přeji

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že jsem vás strhla ke komentáři.Čtěme!

    OdpovědětVymazat
  3. Osamělost prvočísel jsem četla, taky jsem to zvládla asi za dva dny. A jinak ze stejné edice moc doporučuju Za soumraku od Michaela CUnninghama.

    OdpovědětVymazat