Zážitky

Věra Chytilová

foto Martin Gust, ČTK
 
Nevím, jestli jste objevili, že Český rozhlas významně rozšiřuje své portfolio a kromě audio zážitků nabízí na svém webu i ty filmové. Do 12.3. máte jedinečnou možnost podívat se na 4 školní filmy Věry Chytilové, které zřejmě na omezenou dobu propůjčila Českému rozhlasu FAMU.
Dva z nich jsem nikdy neviděla a jenom jsem si díky jim zase potvrdila, že když má někdo talent, tak dokáže originálně zpracovat jakékoli téma.
Určitě stojí za vidění!
 
 
Užívám si domácí rekonvalescenci, v noci mi nebylo úplně fajn, tak jsem viděla olympijský freestyle (ani neumím tyhle nové disciplíny přesně pojmenovat), pak tance na ledě a hokej Slováků s USA. V půl šestý jsem šla spát, v šest vstávala Stela do školy.
Neumím mít v životě časovej ani jinej řád, tohle mi naprosto vyhovuje.
 

3 komentáře:

  1. Paní Lucie, přeji rychlou a bezbolestnou rekonvalescenci...
    připomněla jste mi Věru Chytilovou, kterak jsem ji poznala a potkala já:
    v jednom kině na Jižňáku, kdysi, koukám, co to je za ženskou s velkým pytlíkem popkornu a šustila tam, že nebylo pomalu slyšet film a ona tato VELKÁ FILMAŘKA!
    odpustila jsem jí to okamžitě!
    to byl taky originál.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, doufám, že dnešní noc už Ti je o trochu lépe!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Lucie, omlouvám se za oslovení, ale nedá mi to, Vaše "doktorská" témata - četla jste knížku od Josefa Culka "Nemocniční pavilon G" ? Já kdysi ano a viděla jsem v roli doktorky p.Galatíkovou....kdo teď nevím, V.Cibulková ??? Schválně zkuste si tu knížku přečíst, myslím, že by to byl fakt hezký film...... Přeji krátkou rekonvalescenci a nám všem - lepší zdravotnictví (15.3.jdu na opakovanou operaci kolena-to bude taky zážitek a 6 týdnů skákání o berlích taky)a empatické doktory. O sestrách nepochybuji, mám dceru sestru na "následné péči", vím, jak jsou vytížené..... Krásné slunečné dny přeje Olina z Jizerek (o.panochova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat