Jak se v tom vyznat




S Tobísem sledujeme biatlon. Akorát, že mi ho dost často přepne jinam.
Kromě biatlonu jen a jen politika.
Lehké štěstí nad sobotními výsledky, cestou z voleb z Lbc jsme poslouchali Český rozhlas a byli jsme dost rozechvělí, jestli to vyjde. Jo!
Ten hlavní boj ale teprve začíná.
Bude se to na nás valit ze všech stran.
A bude to hodně nepřehledné, hlavně pro ty, kteří nejsou rozhodnuti, koho volit. I když si myslím, že oba kandidáti jsou tak polarizovaní, že ani váhat nelze. Jsou jako rub a líc. Jde o to, kdo pro nás představuje ten líc.
Pokud váháte, mám pro vás jedno jediné doporučení: Až budete číst špínu na kohokoli z kandidátů (a že jí bude), buďte obezřetní a snažte se dohledat, KDO článek napsal, příp. komu médium, pro které píše, patří. Pokud se jeho názor schovává za nějakou značku nebo jméno bez historie a obličeje, bacha. Spousta bude jen šikovně napsaná lež, která bude mít jediný úkol: zdiskreditovat.
Když jsem si přečetla, co se chystá na pana Drahoše, připadalo mi to jako výplod chorého mozku, kterému nikdo nemůže uvěřit. A to mě fikce živí!
 
Není člověk ten, aby se zalíbil lidem všem (mmch, víte komu se tenhle citát připisuje?).
Volím slušnost, férovost, EU, NATO, směřování na západ, pevný krok a zdravou kondici.
Pana Drahoše. 
Nevěřím, že by někdo mohl ode mě čekat jinou volbu!
 
 

20 komentářů:

  1. ..........mno a já ani jednoho z nich ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to ale je jen iluze.. Nevolenim, volite zemana

      Vymazat
    2. Ale ano to já vím, a to jako mám volit Drahoše ??? s jeho křivým úsměvem a ještě křivějšíma myšlenkama ??

      Vymazat
  2. Email v podobném znění mi můj táta poslal v noci před volbami, na**aná jsem byla dost.
    Názor jsem nezměnila a z volební místnosti jsem Miloušovi zasalutovala směrem k fotce SBOHEM, když čtu věty typu, "potvrdil to zdroj". JO? A ten zdroj emá koule se představit a ukázat důkaz?
    U nás doma bude ještě dusno...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Mě jenom děsí, kolik lidí je schopno uvěřit všemu, co jim přijde emailem. Věřte mi, že je jich opravdu hodně. Vidím to v práci. Vůbec na tím nepřemýšlí a hned rozesílají dál... ať všichni vidí, jaká je Drahoš svině (jejich slova). Myslím, že nás čeká divokých 14 dnů.

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že čtenáři tohoto blogu budou volit stejně jako vy. Děkuji jim i vám. Matka dětí

    OdpovědětVymazat
  5. Zase ta Lucie..už o jedny vánoční ozdůbky přišla a místo, aby se poučila, tak si zase dovoluje napsat na SVŮJ blog SVŮJ názor.. Fakt nepoučitelná.. :-) :-)
    Zdravím z rázovité Ostravy do Prahy a sděluji, že ačkoliv v prvním kole nebyl pan Drahoš můj kandidát, tak v kole druhém ho s mužem rádi podpoříme. A můj důvod je prostý: nynější prezident ze sebe vyzařuje takovou dávku ješitnosti, ega, nadřazenosti, opovržení, arogantnosti, z jeho očí jde takové prázdno, že tohoto člověka bych nechtěla ani ve své blízkosti, nechci jej ani v čele naší země.
    Pro mě to nebude žádných pekelných 14 dní, ani nepřistoupím na nějaké dusno v rodině. Nic sledovat nebudu, jsem rozhodnuta, tak jako plně akceptuji, že někdo může mít opačný názor. Protože poučení nepotřebujeme jen my lidé, jako jednotlivci, ale někdy se musí poučit i národ. Aneb "vše je tak, jak má být" i za cenu ztrát.. Nenechte se vtáhnout do negativních debat a vyvolaných situací, věnujte ten čas svým blízkým, a až přijde čas, tak běžte volit. Nezapomínejme "kde jde pozornost, tam jde energie".. :-) Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych pana D. nevolila ze startu, ale po rozstřelu budu muset. Tolik k volebním výsledkům. Neřekla to náhodou Babička? Boženy Němcové? I když, momentálně jsme mimo ČR realitu a už blbnu a pletu se. Každopádně druhou volbu stíhám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvěle! Řekla, a tak se to připisuje Boženě Němcové. Díky i za vaši volbu.

      Vymazat
  7. Jiná volba pro mě nepřipadá v úvahu.

    Budeme si držet palce ! Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. My už máme svolán na sobotní odpoledne volební štáb a šampus v lednici:) VĚŘÍM! Mirka

    OdpovědětVymazat
  9. Mám jasno. Nic nebudu sledovat ani číst. Panu Drahošovi přeji pevné nervy! Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Osobně bych v druhém kole viděla radši Pavla Fischera,ale s radostí celá široká rodina podpoříme pana Drahoše.Ale že to bude těsný výsledek, o tom nepochybuju.Prostě to MUSÍ klapnout!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, ty mě pořád ještě čteš?! Tos mi udělala radost. Hodně štěstí do tohoto roku! I nám všem (volby).

      Vymazat
    2. Baví mě tě číst! :-) Je tu veselo a moudro...což v reálném životě občas postrádám :-).

      Vymazat
  11. Ahoj Luci,

    ja byla po 1.kole mirne optimisticka, ze to proste musi vyjit. Ted ctu i dost nazory, ze to spise hodi MZ, i kdyz ho v 1.kole nevolili, coz mi teda hlava nebere. Na druhou stranu ale taky ty opacne. Nezbyva nez doufat!!! Nicmene sano chladim od soboty. Tak snad!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,Lucie díky moc za odkaz.Je to strašný, čeho všeho je člověk,toužící po moci, schopný udělat! K volbám rozhodně jdu a budu volit pana Drahoše. Za Zemana se stydím.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  13. Slušnosť a férovosť by som v EU a NATO nehľadal. Ani na druhej strane. O tom politika nie je.
    Milan.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky doufáme.
    V prvním kole za nás čtyři Pavel Fischer, v druhém to bude pan Drahoš.
    Co se na českém internetu rozpoutalo, to nemá obdoby. Ma příští víkend mám pro jistotu schovanou krabici Moncheri. Ale pořád doufám.
    I když první vlnu šoku a zklamání mám za sebou. Rodiče volili MZ..

    OdpovědětVymazat