Lucie noci upije

Dnes krásnej sváteční den, od rána jsem byla rozhodnutá, že si ho užiju.
A taky jo!
Spousta milejch přání, děkuju.

Zašla jsem do bazaru, kde nikdy neměli žádný vánoční ozdoby.
A dnes skoro poklad.
Za velmi příznivou cenu jsem si koupila další kusy do sbírky.
Některé hodně staré ozdoby jen za 10 Kč!
To byla radost.

Doma teplo, útulno, pes, procházka, růže od Kryštofa.

A taky se mi podařilo vyřešit jednu nepříjemnou věc, která se táhnula už hrozně dlouho.
Juchů!









5 komentářů:

  1. To čtu moc ráda, že sis den užila! A ty ozdoby, vážně poklad, některé pamatují snad dětství i mých rodičů. To byl teda KUP!

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní úlovky! Tyhle nečekané "kaufy" jsou nejlepší. A opožděně vše nej k svátku. Martina R

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší!
    Jo, hvězdička a ty papírové jsou mi po¨vědomé, podobné máme a hýčkáme.

    OdpovědětVymazat
  4. Toho MIkuláše bych se až lekla:-):-) Vy a Vaše ozdoby, to je Boží:-)Hanka H.

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatočne prajem všetko dobré!
    Pod Tvojim vplyvom kupujem deťom k Vianociam ozdoby, zväčša v Noricday alebo v BellaRose v akcii a také pevnejšie.
    Budú mať k nim vždy popis najdôležitejších udalostí roka a keď nebudem žiť budú mať pamiatku spojenú so spomienkami...
    Dnes sme dokúpili na našich dedinských trhoch ručne robené ozdoby od rehoľných sestier, ktoré pôsobia aj v Kolumbii a sú to vlastne zvieratká z perličiek.
    Tak Tvoja mánia je tak trochu už aj moja:-)

    OdpovědětVymazat