Atmosféra

Včera jsme se jeli podívat do Prahy, chtěli jsme si užít vánoční atmosféru. Obyčejně jezdíme vlakem, ale protože mě bolela moje chronická dutina, nakonec jsme vzali auto. Nebylo kde zaparkovat. Jako vůbec. Takže jsme nakonec ani nevystoupili a jeli zpátky domů. Cestou nás ovšem Stela přemluvila, ať se stavíme v OC Chodov. Největší chyba! Už za závorou jsme věděli, že to byl hodně špatný nápad. Takže jsme taky nevystoupili a tři čtvrtě hodiny nám trvalo dostat se od vstupní závory k výstupní.
Vzhledem k těmto zážitkům jsem ráda, že další trauma nás nečeká, protože nedárkujeme. Něco dostanou akorát děti (Tobi a Stela), a to jsem objednala před internet.
Takže žádný stresy, jestli máme pro všechny všechno.

Momentálně nás nejvíc zaměstnává Tobi, protože pacholek skoro vůbec nespí. Ani ve dne, natož v noci. Takže si ho střídáme, aby se Monika s Kryštofem mohli aspoň někdy trochu dospat. A nakoupit. A vypít si kafe. A nezešílet.
Vzhledem k tomu, že nespavost má Tobís po svém tatínkovi a jeho sestře, mám ještě v živý paměti, jak je to úmorný a zničující.
Bohužel si nemůžu vzpomenout, kdy moje děti začaly spát jako normální děti, mám to celý zahalený v nějaký milosrdný mlze.




8 komentářů:

  1. Doufám, že mě tak\ zahalí nějaká milosrdná mlha , protože naše Madlenka taky nespí a topřitom moje první dítě byl takový spáč!!!!Teď mi to někdo tam nahoře pěkně dorovnává a vyvažuje, abych se jako nenudila asi:D No a Vánoce a nákupy a velká města asi no comment.......my teda dárkujeme, ale všechno mám s tak velkým předstihem, že prosinec je prostě už bez návštěv obchodů, jediný to žrádýlko už jen dokupujeme. V Praze bych se zbláznila nejen před Vánoci. Mě stresuje už jen pohled na dobíhajícího člověka v metru - nepředstavitelný stres, co musí tělo zažívat stihnu to? nestihnu?Fuj, to bych si radši tři minuty počkala. Ale Vánoce miluju, takže si je nehodlám kazit nvštěvou přeplněného OC, s naštvanejma lidma, který jsou naštvaný, že jsou všude lidi :D No a až budou děti jednou škemrat, že nutně potřebujou nakupovat, tak je vyvezem do garáží jaky vy:D Zdravím a užívejte si Tobiáška je krásnej!
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. po prvních narozkách se to zlepší, to spaní dětí, myslím....

    OdpovědětVymazat
  3. Mně kdysi někdo říkal, že nespavé děti budou hodně inteligentní, protože potřebují nasát co nejvíce vjemů a informací. Spánek je pro ně tudíž druhořadá potřeba, jelikož je od toho zdržuje. Tak jsem se tím vždy trochu uklidňovala :-))

    OdpovědětVymazat
  4. A my byli v neděli v ikee,v Praze,už ráno v devet hodin,a žádný stres to nebyl,naše mládež prochodila staromák,václavák a taky dobrý,no holt ve velkoměstě je těch lidí víc,no a co,před Vánoci i jindy,no problem

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu krásná, ta poslední fotka....

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem šťastná, že žiji na venkově. Vánoce miluji. A v mých představách jsou vždy spojeny s obrázky Josefa Lady a básněmi Jaroslava Seiferta. Myslím, že záleží na každém, jak si to nastaví.... Tak hodně vánoční pohody Vám Lucie i Vašim četným čtenářům

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer,reaguji na Váš příspěvek z 1.12.U nás ve Dvoře Králové nad Labem v městském muzeu je k vidění dlouhodobá výstava-Historie vánočních ozdob.Jestli jste ještě neviděla, určitě stojí za to.Moc pěkně zpracované a zajímavé.Preji hezké Vánoce,Lenka

    OdpovědětVymazat