Stromečky

Nemám moc ráda zdrobněliny, ale tomuhle se opravdu stromy říkat nedá.
Moje sbírka.
Mám ji v ložnici, koukám na ni, když usínám.
Teda pokud není tma.
Dneska odpoledne nebyla, naopak svítilo sluníčko a já šla zrovna spát.
Věděla jsem, že dnes musím psát do noci, tak nezbývá, než si jít aspoň na chvíli lehnout odpoledne. Protože jinak bych nenapsala to, co jsem napsat potřebovala. Samý přípravný texty ke grantům pro oba filmy, který píšu (resp. jeden už je napsán a u druhýho finišuju). Ale krátký synopse, dlouhý synopse, autorský explikace a podobný neživý věci mi moc psát nejdou, u těch se trápím. Mnohem radši se vrhám do neklidných vln scénáře.
 





 

8 komentářů:

  1. To je nádhera. Baňkový les i skříň.

    OdpovědětVymazat
  2. Netušila jsem, že něco takového existuje. Jsou moc krásné. Teď sama nějaký budu hledat. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee , ten beloucky jsem ted ulovila na aukru za hubicku .. mam rada stare ozdoby a rada ctu Vase postrehy .. Krasne dny , mila Lucie !

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie, jsou krásné, ale nejste potom vánočně přesycená, když máte Vánoce v ložnici celý rok?

    OdpovědětVymazat
  5. .... a ten stolek s výpletem :) , myslím, že někde na půdě máme úplně stejný, budu muset pohledat, vypadá výborně Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě je to trochu morbidní..připomíná mi to rakvičku na vánoční stromečky- psychoterapeut by mi jistě vysvětlil, co to o mně vypovídá..já vím! Ale ten vánoční kýč taky miluju, jen mi to vcelku stačí měsíc v prosinci. To Vaše sběratelství je mi strašně sympatické! Saša

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat