Cukrář

V Kině Pilotů v Donské ulici v Praze (mimochodem úžasné staré kino s barem hned vedle) se koná 1. ročník Přehlídky izraelských filmů. Ráno jsem o tom slyšela na ČT24 a bylo mi jasný, že jeden z těch filmů prostě musím vidět. Hodinu před představením jsem si rezervovala lístky a měli poslední dva! Chtěli jsme jít tři, ale I. se obětoval a zůstal doma.
Seděly jsme se Stelou v 1. řadě a bylo to skvělé i proto, že po filmu přišel režisér a hlavní mužská role.
Užily jsme si to.

Film je úžasný, málo slov, emoce pod pokličkou, ale ta se teda hejbe!
Jsem nadšená a okouzlená.
Od 21.12. bude v oficiální distribuci.
Koukněte na trailer a jestli se vám bude líbit, neváhejte.
Klidně bych si ho dala pod stromeček.


6 komentářů:

  1. díky za typ...film vypadá opravdu zajímavě Pavlína

    OdpovědětVymazat
  2. To bych si přála vidět-díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  3. Tesim se, diky za tip! Pekne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Film "Cukrář" jsem viděla v létě na Karlovarském festivalu, dlouho byl v čele divácké soutěže, můžu jenom doporučit, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za tip, určitě na něj zajdu. Monika

    OdpovědětVymazat