Cenzura

Už jsem utnula všechny příspěvky k volbám, průběžně jsem nedávala ani ty nejvíce nenávistné.
Využila jsem právo na svém blogu cenzurovat.
Dělám to velmi málo, ale někdy je to nutné.
(Sorry jako.)

Dopadlo to, jak to dopadlo, rozhodně nejhezčí parta chlapů jsou Piráti, už se těším, že se ve sněmovně bude na koho dívat. Celkově jsem dost zvědavá, jak to teď pošlape, ale to osvěžení v podobě mladých krasavců už bylo sakra potřeba. Samozřejmě, že estetická stránka není ta hlavní, ale potěší to.

V sobotu jsem byla tedy volit v Lbc, navštívila jsem rodiče, šli jsme na výlet a na oběd na Libereckou výšinu. Prostě fajn den. Stavila jsem se u mé milé kamarádky IVY, u které člověk psychicky relaxuje už jenom tím, že tam prostě je. Navíc interiér ani exteriér nikdy nevypadá jako minule, vše je stále v pohybu a vývoji. Jo, a není naklizeno a dovnitř se chodí v botách.
Vyfotila jsem si aspoň podzimní terasu.

Hezký podzim vám všem!

7 komentářů:

  1. Bezva. Možnost dovnitř chodit v botách je svoboda, kteru aplikuju ve všech svých bydlištích.
    Taky jsem zvědavá na piráty. Jistě nebudu bez omylů, potíží, neznalostí apod., ale aspoň je se na co těšit. Narozdíl od jiných, více hlasy zvolených.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer , Lucie. Ta fotografie, to je pohlazení. Jen škoda, že jste neudělala i nějaké fotografie uvnitř bytu, určitě by byly také zajímavé. Mějte se krásně. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se těším na to osvěžení ve sněmovně a přeji krásné podzimní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. hmm, doma se sice vyzouváme, ale jinak bych byla moc ráda, kdyby po návštěvě u nás někdo napsal tak milá slova. :) Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lucie, volby dopadly bohužel tak jak dopadly. U nás ve vesnici většina volila Babiše a komunisty a okamuru..... V prvních chvílích po vyhlášení na mě padla panika a chtěla jsem se odsud odstěhovat ... a pokud si ještě zvolí jako prezidenta opět Zemana, tak to bude dovršení... Snad to tam ti piráti aspoň trochu rozčeří a budou štourat a zveřejňovat tu špínu kolem. Jestli ale něco zmůžou se uvidí. Přesto jsem optimista a snad si to sedne:))

    OdpovědětVymazat
  6. U nás taky tak. Kupodivu taky pět pro zelene. To potěšilo, že navzdory černym vyhlídkam někdo za ty svoje zabojoval.
    Náš mladší se před několika měsíci oficialnim Pražákem a volil Top. Ale bez nas vidlaku by to nedali! Naštěstí nesbírá vánoční ozdoby ani nic jiného, tak nemusí litovat ;)

    cenzura, co nepopírá pravdu a potírá hulvatstvi, není cenzura :)
    Lenka Adr.

    OdpovědětVymazat
  7. Ked citam, ze Piratom to vyhrali prazandy v menopauze, tak si vzdy spomeniem na tento blog:-) A zbieram svedectva, ktore to fakt potvrdzuju. Ked pozeram na galeriu novych poslancov za SPD a Piratov, tak ich pomaly i chapem...
    Inak samozrejme des bes.

    Dorota

    OdpovědětVymazat