Jak se dělá černá stěna

Stěna hotová.
Už jsem koupila i barevný křídy, abysme si mohli pohrát. Psát a kreslit.
Taky "nové" zrcadlo v koupelně už visí. Koupelna není podle mých představ, ale je funkční, čistá, jediný prostor, který se nemusel předělávat. Jen vydrhnout, dát nové baterie, prkýnko, hlavně to ZRCADLO a tak.
Zítra jdeme zase uklízet, montovat nábytek a další dodělávky. Všichni se mě ptají, jak to v tom pokoji bude vlastně vypadat. Nedovedou si to představit. Já taky ne. Žádný plán nemám, prostě to nějak rozmístíme.
 
Stela dnes zakončila povinnou školní docházku snad nejhorším vysvědčením za celou dobu. Prostě už je jednou nohou jinde. Teď už oběma. Dokonce zapomněla dát paní třídní dárek, takže teď ji bude shánět a musí jí ho odvézt domů.
Konec jedné etapy.
Že to ale uteklo!
 




 
 
 





 

10 komentářů:

  1. Kdybych byla animák, tak mám bradu až na zem :-)
    miluju nedokonalost a to zrcadlo taky závidím
    zdraví Pavlína

    OdpovědětVymazat
  2. Byt bude super :). A to s tím výzem znám. Náš mladej se dostal na střední a škola ho už nezajímá. Taky zakončuje s nejhorším vysvědčením ve své dosavadní kariéře. Jo, pokud nad nimi člověk nedrží bič... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to boží! Fakt to bude dost zajímavý byteček (vlastně už je)... Nádhera!
    Pěkné dny a ať se i nadále tak daří!
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása :-)Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Je to tak skvelé, že až závidím:-))))

    OdpovědětVymazat
  6. To zrcadlo je naprostá paráda.
    Ale i jak to máte v mini bytečku krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. Známky jsou jenom čísla, které říkají něco o tom, co se dětem nepovedlo, ale už málo o tom, co opravdu ví a umí. Proto jsem ráda, že syn mají ve škole první tři roky slovní hodnocení a nehrajou se na jedničky. Ta černá je skvělá, v takovém bytečku by se mi líbilo bydlet.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to zvláštní, jak ta černá zútulňuje a působí tak čistě... člověk musí překonat strach z toho, že to ještě zmenší i tak malé prostory... nedávno jsem natřela jednu černou stěnu u mě v obchodě a odhodlávala jsem se půl roku a nelituju, ještě v procesu jsem se bála, že to bude jak v krematoriu, ale je to parádní a jsem ráda, tak pěkné tabulové čmárání přeji!

    OdpovědětVymazat
  9. To jsem moc ráda, že nejen má dcera měla nakonec devítky nejhorší vysvědčení za celé roky :-)) A byt bude úžasný :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná koupelna. Docela se těším, až budete mít hotovo, jsem úplně nadšená z toho, že je někdo takto aktivní a stará se o to, jak bude jeho byt vypadat. To my jediné co jsme doma zvádli bylo si do koupelny koupit nové zrcadlo do koupelny .

    OdpovědětVymazat