Budiž podlaha

Výměna lina za lino (chcete-li vinylu za vinyl) se ukázala jako dost problematická. Těch 15 m2 dalo podlahářům zabrat, když to chtěli udělat pořádně. Nakonec nám volali, že to tedy asi nějak dopadne, ale nepůjdou zavřít vchodový dveře, protože podlaha je teď vyšší. A že máme přijet a podříznout si je. Jenže I. byl v Brně, já podřezávat neumím, nemám ani ten přístroj a navíc jsou dveře zevnitř částečně ocelové. To hobby pilkou neuřízneš. A bydlet s dveřmi otevřenými na chodbu není úplně fajn. Nakonec dnes podlahář ve spolupráci s I. něco upilovali a jdou zavřít. Hurá!
 
Zítra vstávám časně.
Přijedou truhláři s kuchyní a elektrikář.
Trochu se toho bojím.
 
P.S. Museli jsme vysadit i dveře na záchod, ty taky nejdou zavřít. Doufám, že je zítra truhlář podřízne. Jinak budeme všichni před sebou chodit čůrat. Hrozná představa!
 



 Ne, ty nohy opravdu nejsou moje.
 

Byt je tak malý, že někdy musíme sedět na schodech.
 


14 komentářů:

  1. Lucie, my máme stejný problém s dveřmi a dlazbou v predsini. Tam se to zatim vyřešilo tak, ze kus dlazby chybi, ale to u vinylu nejde. Kachlicky do koupelny se zasekly na hranicich s Italii. Kachlicky v kuchyni mame stejne jako vy uz na zdi. Kuchyn muz pred 5 minutami objednal a zaplatil. Parkety jsou prebrousene, modazne kliky nalestene. Drevena okna misto plastovych se vyrabi. Ja to nastesti jen sleduji z dalky, vsechno ridi muj skvely muz.

    OdpovědětVymazat
  2. Proč jen mi to tolik připomíná můj vlastní život?!
    :)
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Luci, na kuchyn jsem moc zvedava!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. A nestačilo dát podložky na panty, aby se dveře trochu nadzvedly?

    OdpovědětVymazat
  5. Lucie vypadá to krásně, těším se na kuchyň :-). Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký den Lucko, co je to za odstín vinylu??? Je naprosto dokonalý! Markéta

    OdpovědětVymazat
  7. Kachlíky jsou krásné, bez drobných problémů by to nebylo ono.... těším se na výsledek, snad ho uvidíme.... Ráda chodím nakupovat, mluvíte mi velmi často z duše.... hezký den všem...Milada

    OdpovědětVymazat
  8. Ta mozaika je dobrá! Moc se mi líbí, těším se na kuchyň. Nám odřízl řemeslník dveře od bytu tak, že jsem museli dát dva prahy na sebe... ale táhla tam z chodby zima... vyřešily to až nové dveře.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký den přeji!
    Jsem také ráda,že píšete dál.. :-)
    Dokument...dívala jsem se.Ano,i já o tom něco vím...

    Jinak podlaha se mi líbí.Obkládání dlaždiček jsem si říkala nevím...Ale víte co? začíná se mi to líbit.. A moc se mi líbí ta dlaždička -asi z ciziny.Jsem zvědavá...i já...jak to bude vypadat s kuchyní.Ale fakt se mi to líbí.
    Děkuji za Váš blog.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  10. lucie zdravím ,moc mně vždycky pobavíte a nastartujete když nemám svůj den .děkuji za vaše příspěvky sleduji to jako nějakou detektivku jen tak dál ,a dlaždičky se mi zrovna líbí práve proto že jsou tak krásně bláznivé s pozdravem JANA Tr.

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá to superne, mozaika, sivosť lina, nôžky:-)
    Ešte za tmy som vstala, ráno bola búrka a spomenula som si na teba, že ako pádiš za remeselníkmi.
    U nás počas rekonštrukcie prízemia prichádzali robotníci po siedmej, vypravila som deti, urobila im kávu, bývali sme totiž na stavenisku v novom podkroví.
    Keď bolo hotovo, zišli sme s mužom a Milom na prízemie a dlho sme boli rok bez dverí! WC tiež!
    Proste môj muž!
    Bolo vtedy práve sčítavanie ľudu, keď pani pri tej príležitosti bez zaklopania vošla rovno do domu a ja, vychádzajúc zo sprchy, som do nej skoro vrazila!

    OdpovědětVymazat
  12. Obkladačky nádherný originál.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den Lucie, váš blog sleduji již delší dobu a vždy se těším na další příspěvek. Fandím Vaší sběratelské vášni pro ozdoby, originálním nápadům při renovaci bytu, fandím celé rodině, tak nějak bych to popsala. Pár dnů jsem měla zablokovaný přístup a jsem moc ráda, že se mi přístup opět uvolnil. Díky moc Ivana

    OdpovědětVymazat
  14. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat