Budiž kuchyň

Včera ráno metrem na Vltavskou, pak na úřad pro parkovací karty (ano, je to strašná pakárna, že za každý 2 hodiny musíte zaplatit 120 Kč anebo za 10 hod 4 stovky). Stojím ve frontě, truhlář už volá, že je před domem. Skoro běh tam. Před domem 4 chlapi a dvě dodávky, na parkovací karty kašleme, budu koukat z okna. Do bytu se skoro nevejdeme, kór když přijede ještě elektrikář a Kryštof mezitím uklízí po podlahářích, protože truhláři nemají místo na práci.
I se skříní v předsíni hotovo za 5 hodin, všechno musí sedět na milimetr, jinak se šéf vzteká. Prostě skvělý. Všechno podle mých představ, i chlapi si fotí výsledek. Dokud byla kuchyň se skříní jen po částech, nechápali, který blázen chce použít na výrobu opotřebovaná prkna.
Výsledek je pro mě skvělý.
Moc všem několikrát děkuju, na to asi taky nejsou úplně zvyklí.
Patro a posuvné dveře až po dovolené (truhláře).
Ještě nejsou dodělané zásuvky a propojení, ale to snad v pondělí.
 
Zítra budu malovat stěnu tabulovkou!
(Všechno chceme mít do pátku hotový, připadám si jak v tom pořadu, co tam stavěj sen.)
 



 Psací koutek si dokážu vytvořit i na staveništi
 




 Bílá je dobrá, ale nedokážu v čistě bílým interiéru existovat.
Po pár dnech mám pocit, že potřebuju křičet a pocákat stěnu kýblem červený barvy.
Mě rozhodně teda bílé interiéry neuklidňujou, ale zneklidňujou.
Mozaika to skvěle vyvažuje.
 

 




 

35 komentářů:

  1. usmívám se tu, na mě dýchá kuchyně ve vaší chalupě - čekala jsem klasickou bílou "hladkou" linku, ale tohle je váš nezaměnitelný styl....přeji hezký večer a moc zdravím A.l

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer, zvedám palec je to nádhera Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie, to je nádhera, kam se na Vás hrabe pořad, kde staví sen :-). Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Já s napětím čekala, co z toho vznikne, neb ty kachličky mě moc nezaujaly. Teď ale musím uznat, že v kombinaci s tím dřevem...UAU!
    Dobrá práce. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, Lucie máte prima kreativní nápady. Ta kuchyň vypadá perfektně. Až Vám dojdou nápady na psaní, můžete dělat návrhy interiérů.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to úžasně, včetně té skříně, nádherně originální. Andrea T.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, to je úžasný... moc se Vám to povedlo, paráda... Nádherná kuchyně, i skříň! :) Nezbývá než obdivovat, mě by nic takového v hlavě nevzniklo... :)
    Krásné letní dny, ať se práce daří!
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Uzasny, libi se mi to moc. O to vic, ze to neni jenom "jako" opotrebovane, ale skutecne recy. Dobra prace! Iveta

    OdpovědětVymazat
  10. Fantastický, bombastický, útulný, super!!!!! Všechny palce nahoru. :) Pavlína

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta je parádní, moc se mi líbí i ta mozaika :). Verča

    OdpovědětVymazat
  12. Paní Lucie, více než luxusní.Palec na horu.Píši jako anonym,protože nemám žádný profil na internetu,ale jsem vaší obdivovatelka.Olga

    OdpovědětVymazat
  13. Mě bílý interiéry taky nasírají.
    Ten váš je aspoň takovej syrovější, to je plus oproti bílé sterilitě, brr.

    to parkování je k posmání, co?! My to máme taky (Vinohrady, Praha 3) a nemáme auto, takže nemáme místo parkovací a když chce přijet někdo z rodiny, kdo hůř chodí, tak 120 za dvě hodiny mít připravený, anebo aby parkoval dvě stě metrů někde, jenže to o n se třeba nedobelhá. Děs! Kdybychom měli vlastní auto, tak to pro hosta myslím vyjde finančně líp než těch 120 za 2 hod. To mě pěkně štve.

    OdpovědětVymazat
  14. Hmm, fakt dobrý...odkud jsou, prosím, ty úchytky? (myčka atd.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty měl truhlář, ale on má takovou všehochuť v bedně, není to nově koupené.

      Vymazat
    2. tyto úchyty mají tu: https://www.anglickasezona.cz/dverni-uchytky

      Vymazat
  15. Jéžiš,to je taková paráda a ten obklad je taky super.Hodně pěkných chvil vám všem tam přeju.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  16. Věděla jsem, že až příjdou skříňky, na nějaký takový typ jsem to odhadovala, že teprve ta mozaika a kachličky pořádně vyniknou a zároveň budou vypadat pěkně uceleně. Baví mě to, líbí se mi to moc a jsem velmi ráda, že máte opět "otevřeno".

    OdpovědětVymazat
  17. Ta prkna jsou opravdu opotrebovana? Vypadá to fantasticky! Původně se mi moc nelíbila mozaika, ale teď je to dohromady krásný, nápaditý, vypadá to skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, některá jsou opravdu opotřebovaná nebo s defektem :)

      Vymazat
  18. Téda, ta je boží. Osobitá, vážně se povedla. Zprvu jsem si nedovedla představit jakou linku zkombinujete s tak neobvyklou mozaikou. Vy jste to dovedla do úplné dokonalosti. Bravo. Zdraví Anastasia
    P.S. Jsem ráda, že jste zpět. Ačkoliv moc nekomentuji, čtu Váš blog velmi ráda. Pokračujte v tom co děláte, jste skvělá!

    OdpovědětVymazat
  19. Je to nádhera, si šikovná, obdivujem!
    Naše drevo má teraz takúto patinovú belavosť na všetkých stenách, takže ja hľadám tiež kontrast, ale pokojný.

    OdpovědětVymazat
  20. Jo a umývadlo som si predstavovala takto skvele zapadnuté pred tie biele kachličky.
    Nad očakávanie všetko vyšlo!
    Skriňa, úchytky, dierky na prsty!Fantastické:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Opravdu povedené! Jen mne trochu zaráží lednička vedle trouby, nebo to není trouba? Ela

    OdpovědětVymazat
  22. Chtěla jsem napsat komentář, ale opakovala bych se, takže se jen "podepisuji" k Anastasii :-) (doufám, že se nezlobí, mluvila mi totiž z duše). Je to opravdu moc hezký osobitý, kousek bytu. Zdraví Vaše věrná čtenářka Iveta hruba.ivet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Je to nádhera! Až Vás přestane bavit psaní :-) můžete z fleku zařizovat byty.... Johanna.

    OdpovědětVymazat
  24. Moooc krasne! Inspirovala jsi me. Prave take se chystam na rekonstrukci. Ja zacala posuvnymi dvermi, ktere take ctu mas v planu. U jake firmy je objednavas? Ja mam vybornou zkusenosti s firmou https://www.stavebni-pouzdro.cz/ - objednali jsme si dvoje posuvne dvere a vse profesionalne a peclive zhotovene. Radka

    OdpovědětVymazat