Slyšíte to ticho?


Holešovice dnes ráno před sedmou.
V sedm hodin sraz v bytě s elektrikářem. Má s námi nekonečnou trpělivost. Přišli jsme zase nepřipravení, střílíme tak nějak od boku. Jsem zvědavá, jestli se předělávka zásuvek a světel v kuchyni potká s kuchyňskou linkou. Velká improvizace. Světla, která mám už koupená, tam nepůjdou. Ale okamžitě jsem pro ně našla náhradní uplatnění. A ještě jedno malé sekání v koupelně.
Zapomněla jsem přinýst smeták, takže půlka zdi na zemi. Hlavně, že mám v pokoji složený křišťálový lustr! Ten se bude věšet až příště, neb jsme neměli velký hák.
 
O víkendu jsem na sebe byla pyšná. Umyla jsem obě stropní okna, vytřídila hromadu zásuvek, zasadili jsme Tobísovi angrešt a rybíz, natřela jsem na šedo polici do koupelny, vytřídila skříň s botama a s kabátama. Půlka jich jede na charitu.
 
Pokračování zítra.
Dobrou!
 
 
 

1 komentář:

  1. To jste asi někde u nás (taky jsme nově přestěhovaní kousek od NG), ale ještě to nemám všechno "okoukané" :) Četla jsem, že vybavujete - my od původní majitelky máme 4 židle z 50. let. Budu za pár peněz prodávat, protože máme jiné a sklep praská ve švech, tak kdybyste chtěla, máte to kousek. Ať se krásně bydlí! Ivana

    OdpovědětVymazat