Zdravý oběd

... a realita.


Nemůžu za to, ale po vlašáku bych se čas od času utloukla.
Nevyměnila bych ho ani za teplý kapustový salát s hruškou a granátovým jablkem, i když vypadá moc hezky a krásně se mi o něm čte. Spíš než na kvalitu jídla dám na kvalitu čtení.
Kuchařské časopisy kupuju svému muži.
Ten je ocení a něco dobrýho mi uvaří.

V posledních dnech pracovní lavina.
Včera večer jsem naštěstí dopsala tu vánoční komedii, sice v první verzi, ale je to tam!
Vůbec nevím, jestli to vlastně je komedie, a jestli to je dobrý ... to už vůbec ne.
Ale ulevilo se mi.
Co jsem chtěla říct, to jsem řekla.

Včerejší poznatek o mužích středního věku: Dělí se na ty, kteří si pěstují svou image, a na ty, co prostě jsou.



5 komentářů:

  1. Milá Lucie, pan Michael Třeštík na FB napsal moc hezky o mužích :"Už jsem na to přišel. Od jistýho věku má chlap tři možnosti. Může dělat, že je mladistvej, a bejt trapnej, nebo dělat, že je moudrej, a bejt otravnej, nebo nedělat nic a bejt nezajímavej." Pěkný dny přeju! Ester

    OdpovědětVymazat
  2. Extra příspěvek i komentář:-)

    OdpovědětVymazat
  3. mám v tomhle čísle otisknutou fotku mého dortu z cukrářské výzvy baumkuchen :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Být tebou bych ještě vyzkoušela nějaké doplňky stravy typu kotvičník, magnesium a nebo třeba vitamin D. Potom budeš totiž žít ještě lepší život, ptáš se proč? No to je jednoduché, nebudou tě trápit ty tvoje močové problémy a celkově budeš mít mnohem více energie.

    OdpovědětVymazat