Žlutý víkend

Víkend na Vysočině.
Jednou za rok - vždycky na podzim - se scházíme s partou dvaceti lidí.
Pokaždý na jiným místě.
Poprvé v životě jsem jedla jahelník.
Pořád je co objevovat.











 
A dnes večer ještě pracovní porada. Nejdřív ve dvou, pak ve třech, nakonec v pěti lidech.
Čtyřicetiminutová cesta domů autem mi trvala dvě hodiny.
Moje stará navigace totiž nezná pojem Pražský okruh, takže mě vedla centrem Prahy, kde jsem totálně zabloudila. I s navigací. V jednom místě byl totiž zákaz vjezdu a žádná značená objížďka. A navigace mě třikrát vrátila na stejné místo. Před značku zákaz vjezdu.
Nepodařilo mi zrestartovat můj mozek a začít prostě uvažovat.
Zpět tedy do vesnice, odkud jsem původně jela, a s pomocí taxikáře jsem se konečně vymotala.
To bylo radosti!


1 komentář:

  1. Jé, děkuju Vám, že jste to napsala, já jsem si myslela, že takhle bloudím po Praze jen já :) Když jsem se naposledy vynořila (záhadně) na Karláku v protisměru, radši jsem si zamkla, abych si vzteky mohla pobrečet a nikdo mě z toho auta nemohl vytáhnout a odvézt do blázince :)

    OdpovědětVymazat