Razítko pro Marii

Chtěla bych vás dnes poprosit o podpoření projektu Marie Mrňávkové "Břichopase", která se snaží získat úřednické kulaté razítko, aby měla certifikát pro své nádherné hračky. Přihlásila se do kampaně na Hithitu a musí do 44 dnů získat 50 tisíc, které tohle byrokratické razítko stojí.
Marie nám šije hračky do Přístavu, ale hlavně je maminkou čtyř malých holčiček, o které se stará sama. Živí se jenom šitím, takže co si nevyšije, to nemá.
Za příspěvek nabízí velmi štědré a velkorysé dárky ze své dílny. Nechci to všechno popisovat, koukněte níže. Pokud by některé odkazy nebyly aktivní, koukněte vpravo na moji stránku, kde mám oblíbené blogy a Břichopas je mezi nimi.
Sama jsem Marii taky podpořila, ale píšu to jen proto, že jsem si díky tomu u ní předplatila šicí odpoledne, na což jsem velmi zvědavá. Kdysi jsem šila i bundy a kabáty, ale to je pětadvacet let zpátky. Pokud byste se mnou k Marii chtěli/y jít šít, bylo by to krásné a vzrušující.
Ale příspěvky je možné posílat už od padesátikoruny.
Pokud Marie na razítko peníze nevybere, všechny příspěvky se vrací dárcům na účet.
Můj blog čtou denně 2-3 tisíce souznějících, to by v tom byl čert, abychom Marii nepomohli!
Předem díky.

A teď už Marie (kopírováno z jejího blogu):

Odtajňuji veledůležitý projekt. Kampaň na Hithitu. Podrobnosti mám vypsané na webu ZDE. Prosím o laskavou pomoc. Nemůžete-li přispět, pomůže mi sdílení odkazu mezi co nejvíce lidí. Kdo máte blogy nebo veřejné profily na facebooku, prosím o sdílení. VELMI DĚKUJI!







Ještě doplním pár slov, proč zrovna Hithit. Dlouho jsem si myslela, že si na podnikání MUSÍM vydělat vlastníma rukama. Jde ale o začarovaný kruh. Do obchodů bych se hodila, ale nemám certifikáty, certifikáty nemám, protože mi chybí ta šílená suma. Peníze během krátké doby nevydělám, i kdybych pracovala 20hodin denně. Jsem čtyřnásobná máma samoživitelka a pracovat vzhledem k počtu dětí mohu max.2 hodiny denně mimo víkendy a prázdniny.

Je možné, že se nenajde dost nadšenců, kteří by rádi podpořili mou práci a kampaň skončí neúspěšně. V tuto chvíli je to pro mne BUĎ ANEBO. Buď se mi povede rozjet vlastní životaschopné zaměstnání, které mi umožní dopřát dětem víc než jen povinnou školní docházku nebo budu muset hledat jinou cestu k obživě.
A třeba to bude podnět k další velké životní změně.


11 komentářů:

  1. Jasne, že sme Marii podporili:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký projekt - ráda podpořím a sdílím.Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Podtrženo, přispěno!
    A vám, Lucie, velká poklona.
    Jako jedna z mála nemáte svůj blog jako selfpromo nebo reklamu své živnosti, přesto dokážete prachy zacílit dobrým směrem. Díky!

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie, moc děkuji! Jsem dojatá solidaritou a moc se těším na podzim.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro tohle Vás tak ráda čtu. Umíte se upozadit a pomoct druhým. Díky Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Výborně! Dala jsem to na FB. A už zbývá vybrat míň než 10 000!

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda jsem Marii podpořila. Již je vybráno více jak 50.000,- A jak napsala Veronika - díky i Vám Lucie! Eva Remešová

    OdpovědětVymazat
  8. Supr, razítko už má v kapse, ale ráda jsem přispěla.
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  9. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat