Skoro Indie

Vůbec nechápu, jak my to neorganizovaně žijeme.
I. si od začátku léta ještě nestihl koupit sandály a chodí v zavřenejch botách.
V neděli odjíždíme na dovolenou, nevíme kam.
Snažím se smysluplně dopsat 20. díl, ale leze to ze mě ještě hůř než z chlupatý deky.
Dneska se naše zlatá paní, co ji máme na úklid a na hlídání Cherry, ptala, kdo bude hlídat králíka, až odjedeme. Na toho jsme úplně zapomněli. Takže šup s ním hned do auta a muž ho cestou mezi jednáními veze do Liberce.

Zato návštěvnost máme značně vysokou - a to jediné si nenecháme vzít. I když občas fakt není doma nic jinýho než kafe - jako třeba dnes, a já nemám sílu dojet nic dalšího nakoupit. Mnohem důležitější pro mě momentálně je, jestli Jitka Schneiderová vezme půllitrem Čtvrtníčka po hlavě nebo ne. A jestli to vůbec lze věrohodně natočit, aby se opravdu mohla rozmáchnout a nevypadalo to jen JAKO. 
Takový vážný já mám starosti.

Včera indická hospoda v centru.
Pokud netrpíte xenofobií, tak doporučuju.
Vejdete a půlka osazenstva jsou totiž Indové, Arabové a více či méně zahalené ženy. Což svědčí o tom, že zdejší kuchyně je autentická. Další část hostů jsou cizinci a jen pár Čechů.
Jídlo úžasné, já si sice dala to nejmíň pálivé, ale i tak jsem hořela. Kamarádka měla tak kořeněné ryby, že mi vyhrkly slzy. Právničky mají asi drsný jazyky. Ukazovali jsme kamarádům fotky z Austrálie a oni nám z Keni. Dlouho jsme se neviděli.







P.S. Děkuju za všechny vaše tipy a komentáře! To, že neodpovídám, neznamená, že mě nezajímají, ale že nemám sílu na stejně skvělé odpovědi!

5 komentářů:

  1. At skoncite kdekoliv se sandalama nebo bez paradne si to uzij!!! To majznuti pullitrem po hlave nevim at nemas toho chlapka co to hraje na svedomi a myslim ze v realu by ta zenska co by sla az tak daleko musela byt asi hodne pod vlivem... Ale neznam kontext a nesleduju serialy takze jsem mimo... ale asi by neco mirnejsiho realnejsibo pusobilo vic jako ze zivota... Me takove ty sceny pritazene za vlasy moc neberou ale dalsich x divaku bude mit urcite jiny nazor... Ty jo, asi to neni jednoducbe psat neco co by se melo libit vsem nebo aspon vetsine....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby tohle někdo uměl, tak je boháč a má Nobelovku. Zájem vypočítat nejde. Naštěstí pro všechny.

      Vymazat
    2. aby ho vzala půllitrem, musela by být Jitka vztahovačná a snadno vytočitelná (tzn. rapl i v běžném životě), a nebo pod vlivem, jinak si tu situaci, aby byla přirozená, představit neumím ;-)

      Vymazat
  2. Do tak drahý restaurace bych tedy nešla. Radši bych někde mávala tím půllitrem.
    Proto tam nebyli skoro žádní Češi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já som si sama odpovedala na otázku, položenú nedávno(v štítku Kryštof), yes !
    Sú to píchačky( říjen 2012)
    A jak čítam teraz blog na preskačku, márne som rozmýšľala prečo Jitka Sch. má praštiť Čtvrtníčka ? (bola som mysľou v Ententýkoch ).

    OdpovědětVymazat