Ostružiny


Nedaleko od domu rostou keře plné ostružin a nikdo je nesbírá.
Chodíme tam se Cherry v rámci dlouhé procházky. Vždycky se přecpu.
Dnes oběd v hospodě, doma došly už i železné zásoby a sámoška je dva kiláky daleko.
Místo malého espressa mi donesli velké. Stela mi zakázala to reklamovat a ještě mě donutila ho celé vypít, abysme na sebe neupozorňovaly. Byla to opravdu hrozná žbrunda.
Chtěla jsem ji vylít přes plot, ale to Stela taky nechtěla. Co kdyby nás viděli?!
Teď peču koláč, aby byla aspoň snídaně.

V neděli chceme odjet směr jih, to je jediné, co víme.
Když se mi povede zítra všechno dopsat, tak v neděli ráno můžu začít balit.
Poslední dny se mi zdají být gumové, strašně moc se do nich vejde.

7 komentářů:

  1. Pokud pojedete na přes Budějice, stavte se na kafe.... telefon na mne máš.... ráda vás uvidím.... budu téměř stále doma, chystám se na nedělní natáčení..... aneb natáčecí prázdniny skončily....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, jsi zlatá, ale nepojedeme kolem, snad se uvidíme jindy. Ať se daří!

      Vymazat
  2. Gabo ma se mnou stejny problem... ja se ozvu vzdycky kdyz je neco jak nema byt a on ze me sili :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty ostružiny závidím, taky bych chtěla vyběhnout za barák a natrhat je čerstvé na koláč...
    M"j syn / 16 let / by si možná i sedla k jinému stolku v kavárně,hlavně,abych mu nedělala ostudu :) ne,dělám si legraci ,ale říct něco číšníkovi to bych taky nepřežil....
    Těšim se na nový seriál.. Vám přeji hezkou dovolenou :)
    add co ten Stelin pokojík ,už je hotový??
    Zdraví Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, ještě není, chybí tapeta, výmalba a dveře. Ty horka nám udělaly čáru přes rozpočet, takže během září. Určitě nafotím!

      Vymazat
  4. A ja zase detinský komentár : videla som v Přístave krčmičku zvnúra, žeríem ten interiér, tyrkys a patina sa vydarila a tie štýlové popolníky - Medvedice, to sa mi páči ako to ,,vyladili,, , keď tyrkys tak tyrkys ! Už to začína, namotávam sa, nostalgia a teplo v žalúdku....čiže pri odžívaní emócii to budem mať s pekným vizuálom - obalom, tie emócie...potom sa mi budú v živote ľahšie niesť - žiť , dík !
    Tiež prajem príjemnú dovolenku a s deťmi to mám rovnako...,,oči sloupkem,, na moje prejavy :-)
    Ale Dorotkin spolužiak z gympla povedal, že sa so mnou dobre rozpráva ! Môj Marko !

    OdpovědětVymazat